چقدر کوتَه نظرم

حاج علی یه بارکی بگو سیکمان خلاصمون کن داداش :rofl::rofl::rofl:

علی اومدی یه ارز بهم در تایم فریم مشخص تحلیل کنم بهم نمره بده ، میخوام تو که تکنیکال و حرفه ائی تحلیل میکنی منو بسنجی

سلام ada بنظرت ریزش میکنه؟

باشارمام باقوشلا

1 لایک

1 لایک

رحیم جان یک گرو فیوچرز برای تبدیل اهرم حرفه ای ایجاد کن

در هاپ موفقی

btc/eth/doge/ada/shib/pepe/wif/so;/sui

gold رو حذف کن

1 لایک

علی جان زیکش نداشت تبدیل درسته چون صبح میخواستم بگیرمش نداشت درست میگم

میشه ارز زیکش الان ورود زده؟

سلام اقا رحیم گل،مزاحمت میشم ببخشید،میشه یه تحلیل از seiبهم بدی؟

1 لایک

اره خیلی وقته میخوام این ارز تحلیل کنم نمیشه الان

1 لایک

ممنونتم همشهری گلم،الان تو نوبیتکس،چه ارزی ورود بزنم؟

1 لایک

اين ارز باید بیشتر روش کار کنم خیلی شرایط ارزها خراب هست خدا به دادشون برسه

1 لایک

ممنمونم دوست خوبم،دمت گرم

اره اهرم حرفه ای نداره

کلاسک هم نداره

1 لایک

صبح خواستم بگیرمش نداشت

حاج علی من ترکِ تبریزم خودم ، جلو توپ چی و ترقه بازی:rofl: ، من یک ترکِ لوده هستم که لَوَند هم هستم ، شَلیته میبندم عربی میرقصم

1 لایک

منم قشقایی ام هرچی بگی میفهمم :sweat_smile:

1 لایک

سامان BTC داره میره سمت 67.395 نظرت چیه 0.68 فیبو رو هم تاچ کرده واکنش داده

2 لایک‌کرده

علی واستا روی چارت خط خوط بکشم الان میگم

رفت تا69 الان پیگیر شیبام ولی کار دارم باید برم تا فردا شب

13بدر خوش بگذره عشق ساقول اولاین

1 لایک