حاج علی یه بارکی بگو سیکمان خلاصمون کن داداش ![]()
![]()
![]()
علی اومدی یه ارز بهم در تایم فریم مشخص تحلیل کنم بهم نمره بده ، میخوام تو که تکنیکال و حرفه ائی تحلیل میکنی منو بسنجی
سلام ada بنظرت ریزش میکنه؟
باشارمام باقوشلا
رحیم جان یک گرو فیوچرز برای تبدیل اهرم حرفه ای ایجاد کن
در هاپ موفقی
btc/eth/doge/ada/shib/pepe/wif/so;/sui
gold رو حذف کن
علی جان زیکش نداشت تبدیل درسته چون صبح میخواستم بگیرمش نداشت درست میگم
میشه ارز زیکش الان ورود زده؟
سلام اقا رحیم گل،مزاحمت میشم ببخشید،میشه یه تحلیل از seiبهم بدی؟
اره خیلی وقته میخوام این ارز تحلیل کنم نمیشه الان
ممنونتم همشهری گلم،الان تو نوبیتکس،چه ارزی ورود بزنم؟
ممنمونم دوست خوبم،دمت گرم
اره اهرم حرفه ای نداره
کلاسک هم نداره
حاج علی من ترکِ تبریزم خودم ، جلو توپ چی و ترقه بازی
، من یک ترکِ لوده هستم که لَوَند هم هستم ، شَلیته میبندم عربی میرقصم
منم قشقایی ام هرچی بگی میفهمم ![]()
علی واستا روی چارت خط خوط بکشم الان میگم
رفت تا69 الان پیگیر شیبام ولی کار دارم باید برم تا فردا شب
13بدر خوش بگذره عشق ساقول اولاین



