#BTC_USDT Daily
بیتکوین روزانه
ریزش شدید و اشباع زیاد فروش
سلام و درود به همه دوستان عزیزم
انشاالله که ضرر نکرده باشین
مدتی نبودم ولی حالا نگاه کردم و دیدم دوج و… همه ریزش کردن
شانس آوردم همونروز پولهام رو به ضرر خارج کردم و یه وسیله باهاش خریدم و فقط یه جزعی دوج خریده بودم رو همینجوری گذاشتم
حالا دیدم ریزش بیشتری کرده و اگر میزاشتمش خیلی بیشتر ضرر میکردم
تحلیلگران عزیز ،به نظر شما این ریزش دوج تا چه رنج قیمتی ادامه ؟؟؟
رفیق، هایپ فهمیده ما شورت گرفتیم ![]()
![]()
تا وقتی پوزیشن بازه مقاومت میکنه، همین که ببندیم ۲۰٪ میریزه پایین و میاد تشکر هم میکنه! ![]()
![]()
تحلیل بلد نیستی گردن هایپ ننداز
رفیق اون پیام شوخی بود ![]()
اگه تحلیل من اشتباهه، خوشحال میشم دیدگاه خودت رو روی چارت بگی تا همه استفاده کنیم. ![]()
بعید میدونم خوشحال بشی
ممکنه حق با تو باشه ![]()
حالا بگو اشکال تحلیل کجا بوده؟
هایپ بالخره ریخت ![]()
بعد یه هفته خوشحالم کرد ![]()
![]()
بخدا همینجوریه یه هفته پوزیشن من بازه مگه پایین میومد تا یکم اصلاح میداد سر به سر میشدم میخواستم ببندم باز میرفت بالا ![]()
![]()
الان میبینم ۱۴ درصد ریخته ![]()
![]()
![]()
هایپ بعد یه هفته شکنجه روحی و روانی، بالاخره اولین قسط سودمون رو پرداخت کرد!
![]()
رفیق این دیگه قانون نانوشته بازاره!
تا پوزیشن بازه، بازار فقط دنبال اعصاب ماست.
همین که ببندی، ۱۴٪ میریزه و بعدشم یه پیام میده: «دیدی میخواستم بریزم؟» ![]()
![]()
اون ور یه گپ دیگ برات نوشتم
دامینانس تتر در تایم 3 ساعتهرسیده به مقاومت استاتیک و سقف کانال و نسب فیبو اکسپنشن در نتیجه اصلاحی تا یکی از سطوح سبز پایین خواهد داشت. و در نتیجه کریپتو یه حرکت اصلاحی به بالا هرچند موقت می تواند داشته باشد.
سلام
پوزیشن شورت باز دارم روی wld و ۶۰۰درصد تو سودم
ببندم؟
سلام داداش مهرداد اگه وقت دارین تبدیل کندل شش ماه برسی کنید اگه فرصت مهیاست
زمان تعویض کندل لطف کنید ؟؟
خرید ارز ماجو majo
برای هدف بسیار بزرگ 0/2 دلار
هرگز وارد بازارهای بزرگ نشوید
بازار ارز ماجو بسیار کوچک است
می تواند یک هفته ای جهش چند صد درصدی بزند
سلام ،
لطفا بیت هم بررسی کنید ؟ واقعا شما ۴۰ یا کمتر پیش بینی میکنید ؟؟؟ ![]()
![]()
![]()
آرتور هیز اعلام کرد تمام زیکش های خود را فروخته است آرتور هیز دزد. اول تبلیغ زیکش رو کرد الان همه رو فرپخت

