تحلیل و سیگنال با تمرکز بر ارزهای خوب 🚨

#BTC_USDT Daily
بیتکوین روزانه
ریزش شدید و اشباع زیاد فروش

3 لایک‌کرده

سلام و درود به همه دوستان عزیزم
انشاالله که ضرر نکرده باشین
مدتی نبودم ولی حالا نگاه کردم و دیدم دوج و… همه ریزش کردن
شانس آوردم همونروز پولهام رو به ضرر خارج کردم و یه وسیله باهاش خریدم و فقط یه جزعی دوج خریده بودم رو همینجوری گذاشتم
حالا دیدم ریزش بیشتری کرده و اگر میزاشتمش خیلی بیشتر ضرر میکردم

1 لایک

تحلیلگران عزیز ،به نظر شما این ریزش دوج تا چه رنج قیمتی ادامه ؟؟؟

رفیق، هایپ فهمیده ما شورت گرفتیم :sob::joy:

تا وقتی پوزیشن بازه مقاومت می‌کنه، همین که ببندیم ۲۰٪ میریزه پایین و میاد تشکر هم می‌کنه! :man_facepalming::sweat_smile:

1 لایک

تحلیل بلد نیستی گردن هایپ ننداز

1 لایک

رفیق اون پیام شوخی بود :grinning_face_with_smiling_eyes:

اگه تحلیل من اشتباهه، خوشحال میشم دیدگاه خودت رو روی چارت بگی تا همه استفاده کنیم. :folded_hands:

بعید میدونم خوشحال بشی

ممکنه حق با تو باشه :grinning_face_with_smiling_eyes:

حالا بگو اشکال تحلیل کجا بوده؟

هایپ بالخره ریخت :saluting_face::saluting_face:بعد یه هفته خوشحالم کرد :joy::joy:

4 لایک‌کرده

بخدا همینجوریه یه هفته پوزیشن من بازه مگه پایین میومد تا یکم اصلاح میداد سر به سر میشدم میخواستم ببندم باز میرفت بالا :joy::joy:

الان میبینم ۱۴ درصد ریخته :melting_face::melting_face:

2 لایک‌کرده

:joy::chart_decreasing: هایپ بعد یه هفته شکنجه روحی و روانی، بالاخره اولین قسط سودمون رو پرداخت کرد!

1 لایک

:joy::joy: رفیق این دیگه قانون نانوشته بازاره!

تا پوزیشن بازه، بازار فقط دنبال اعصاب ماست.

همین که ببندی، ۱۴٪ میریزه و بعدشم یه پیام میده: «دیدی می‌خواستم بریزم؟» :man_facepalming::rofl:

2 لایک‌کرده

اون ور یه گپ دیگ برات نوشتم

دامینانس تتر در تایم 3 ساعتهرسیده به مقاومت استاتیک و سقف کانال و نسب فیبو اکسپنشن در نتیجه اصلاحی تا یکی از سطوح سبز پایین خواهد داشت. و در نتیجه کریپتو یه حرکت اصلاحی به بالا هرچند موقت می تواند داشته باشد.

1 لایک

سلام

پوزیشن شورت باز دارم روی wld و ۶۰۰درصد تو سودم

ببندم؟

1 لایک

سلام داداش مهرداد اگه وقت دارین تبدیل کندل شش ماه برسی کنید اگه فرصت مهیاست

زمان تعویض کندل لطف کنید ؟؟

خرید ارز ماجو majo

برای هدف بسیار بزرگ 0/2 دلار

هرگز وارد بازارهای بزرگ نشوید

بازار ارز ماجو بسیار کوچک است

می تواند یک هفته ای جهش چند صد درصدی بزند

سلام ،

لطفا بیت هم بررسی کنید ؟ واقعا شما ۴۰ یا کمتر پیش بینی میکنید ؟؟؟ :folded_hands::folded_hands::folded_hands:

آرتور هیز اعلام کرد تمام زیکش های خود را فروخته است آرتور هیز دزد. اول تبلیغ زیکش رو کرد الان همه رو فرپخت

1 لایک