سه تحلیلگر، یک هدف: سود گروهی! انتخاب ارز با شما، تحلیل با ما! (قسمت 3)

کمر سویی را شکوند ی.

3 لایک‌کرده

بیت رو هم ۴۰۰ بهش زدم کمرش قفل کرد

1 لایک

آقا رحیم سلام ena نزولی شد ، تحلیل قبلی هنوز هم پابرجاست؟

2تا معامله گلد دتریم

در بازار جهانی

XAUUSDT_OANDA

را در چارت برای بروکرهای فارکس انتخاب میکنی یا خود متاتریدر جامع و بهتره

در صرافی

2 تا داره

GOLD(PAXG)

GOLD(XAUT)

جهانی

۴۴۷۸

صرافی ها

۴۴۷۰

۴۴۵۲

یکم گیج نیست ؟

1 لایک

طلا بلند مدت تو 3800 دنبالش باش!!!

دلیل ؟ برو چارت رو نگاه کن !!

4 لایک‌کرده

نوش جان داداش

من به همین اسپات راضی ام فیوچرز چشم بصیرت میخواد اونم لورج ۱۰۰:joy:

این تحلیل دادم یکنفر نگرفت :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

3 لایک‌کرده

نمایش این اهرمها باعث تشویق کاربرای کم تجربه برای رقابت و نمایش میشه و ممکنه بهشون ضرر بزنه…

پیشنهاد میکنم این اهرمها رو منتشر نکن

علیرضا موقعیت لانگ منطقیه بگیرم الان یا خیر

فعلا اهداف ۴۴۸۰ ۴۵۲۸

لانگ هست

در صورت شکست ۴۴۲۳ میتونیم با اطمینان وارد یه پوزیشن شورت بشیم

طلا هم محدوده هایی داره نباید ترید کرد میسوزی

کلا من طلا نمیزنم خاطرات خوبی ندارم

از پیپ و پیپت و لورج بدم میاد

گراس و داشته باش داره میاد الان ۰.۳۹۸۸ هست

تا ۰.۲۴ داشته باشش

3 لایک‌کرده

تشخیص با شماست

من تی پی اول و گرفتم دراومدم ریسک فری شد فکر کنم

بالا ناحیه سبز نشانه ۶۵۵۰۰ هست

1 لایک

اقا مهرداد طلا دوباره جایگزین دلار شده اعتماد به دلار از دست رفته از طرفی طلا پشتوانه دار نیس چون ذاتا خودش ارزشمنده این خیلی حرفه طلا دویست ساله صعودیه الان شاخص سهام وقتی میره بالا سیو سود میکنن سرمایه دارا میرن طلاش میکنن

اقا مهرداد تلاش کن طلاش کن

2 لایک‌کرده

منم یبار بهش گفتم فکر میکرد از رو حسادت میکرد البته منم بلد نبودم منظورم رو برسوندم بی تقصیر نیستم:joy:

1 لایک

طلارو فقط تو بروکر عشق است آنهم انشاله بماند برا بعد از مهاجرت ثبتنام قانونی و با عزت در بهترین بروکرای دنیا

2 لایک‌کرده

علیرضا، از وقتی پروفایلتو عوض کردی، آدم جرئت نمی‌کنه خلاف روند معامله کنه! :joy::fire:

خب تو رفتی دست گذاشتی رو ارزی مثل هایپ

دقیقا نقاطی شورت میگیری که بقیه شورت میگیرن استاپ هم میزاری بالای قله مثل بقیه خب معلومه نهنگ ها با یه خرید ریز استاپ همتونو فعال میکنن با این کار پوزیشینا بازخرید میشه و ارز باز هم پامپ میشه

درواقع تویی که روی هایپ شورت باز کردی باعث افزایش قیمتش

علت اینکه در بازار نزولی هم این ارزای لب و تون و هایپ و غیره پامپی میشدن همینه اینهم تحلیلی که ازم خاسته بوده نمیدونم توی کدوم گروهه هاب

اگرم میخای بگی پس چرا هایپ قله اخرش هشت الی ده درصد ریزشی شد چون دیگه کسی تقم نداره شورت بگیره از بس استاپ شده و ابنجا دقیقا موفع شورته اون هم از نوع هفتی

2 لایک‌کرده

اگر معامله‌گرهای خرد واقعاً می‌تونستن قیمت رو جابه‌جا کنن، الان همه‌مون نهنگ بودیم :grinning_face_with_smiling_eyes:

:spouting_whale::spouting_whale::whale::spouting_whale::spouting_whale:

ما فقط می‌تونیم ریسک رو مدیریت کنیم. استاپ خوردن جزئی از بازیه؛ مهم اینه که نسبت سود به ضرر به نفع ما باشه، نه اینکه دنبال ورود بدون استاپ باشیم.

1 لایک

ETH

نزولی بنظرت ؟:backhand_index_pointing_down:t6::backhand_index_pointing_down:t6::backhand_index_pointing_down:t6::backhand_index_pointing_down:t6::backhand_index_pointing_down:t6:

توی تایم پایین داره یه کارهایی می‌کنه :person_shrugging:

۱۷۹۰بشکنه جذاب تر میشود