#اطلاعیه
بازهم حرکت صعودی ؟ و فرصت برای خرید ؟؟ قطعا بله
دوستانی که از بازار تتر جا ماندند، میتوانند یک پله دیگر بخرند (هدف بلندمدت). اگر نیاز باشد، نقطه خروج هم میدهم.
سلب مسئولیت
لطفا هیجانی عمل نکنید و با مبلغ سنگینی وارد نشوید. بنده شخصا با مبلغ خیلی کمی خریدم.
بازار های مالی، مخصوصا ارز دیجیتال دارای بیشترین ریسک هست، تصمیم گیری برای ورود با معامله گر هست، مراقب از بین رفتن دارایی خود با رعایت مدیریت ریسک باشید!
با زدن دکمه قلب یا لایک به ما انرژی بدید.
و همچنین با زدن دکمه زنگوله
و انتخاب گزینه
از تحلیل های ما جا نمونید.![]()
در نظر سنجی ذیل شرکت کنید!
- از این نوع دیدگاه ها و اطلاعیه ها همیشه منتشر کن!
0
مشارکتکننده
- من خریدم
- نمیخرم چون ریزشی هست
0
مشارکتکننده
