نقشه راه با علیرضا

چطور بود نظرتون را برام ارسال کنید

1 لایک

سلام داداش این سویی هست :bouquet:

1 لایک

سلام سویی رو تحلیل میکنید

تحلیل چیه دیگه بخر .

سلام، برای اسپات منظورتونه؟

مگ‌میشه رو هوا خرید اخه الان بازار ترسناکه باید ی کاربلد تحلیل کنه

DEAD ZONE TRADING

رو هرجا سرچ کنید من اونجا هستم

IN.W.TE

1 لایک

سلام و درود برادر جان

خواسته قلبی ما از خداوند منان ، این هست ، هر کجا باشی در پناه حق پاینده و پایدار باشید

1 لایک

معاملات امروز

اما از من میشنوید بازار خطرناک شده گاهی ترید نکردن خودش سوده

SUIUSDT

TIME 5 MIN

EXIT

قبل :

بعد :

BSBUSDT

TIME 5 MIN

FULL RISK

تحلیل دادن سخته مسولیت داره

BSB خیلی خطرناک شده یه -۴۵٪ تازه ازش خوردم داره نقدینگی رو زیر ناحیه ۰.۳۷۲۰ تا ۰.۳۵ جمع میکنه اصلا تاییدش نمیکنم

زیر لیکویدیتی و یا بالا لیویدیتی ها تایید دیدین وارد بشید

لانگ تا ۰.۴۰ میتونه بره

شورت تا ۰.۳۵۶۷ هم میتونه بره

3 لایک‌کرده

SUIUSDT

TIME 5 MIN

RISK 40%

فقط خواهشی که دارم در ناحیه DEAD ZON معامله نکنید بزارید تثبیت بده بالا LIQUIDITY لانگ یا شورت

هر تی پی ۴۰٪ سیو سود کنید

تی پی دوم اول سیو سود دوم ریسک فری دیگه ولش کنید تا RUNER همان آزاد بشه ۲۰٪ الباقی

سلام و احترام

رو قیمت ۱/۰۸۱ سویی با اهرم ۵ لانگ گرفتم و حدود 103 دلار تو ضرر هستم

لیکوییدم هم 7147/ هستش

اگه صبر کنم امکانش هست بالاتر بیاد تا با ضرر کمتر ببندم یا بیشتر موندن ریسکش بالاتر میره

ممنون میشم راهنماییم کنید

سناریو فعلی

حمایت محکمی هست ۰.۸۹۱۹

اما طبق تحقیق و بررسی که دیشب انجام دادم بازار هنوز استاپ شورت ها را تا ۹۶ تا ۱.۰۰۵ را جمع نکرده

به زبان ساده

بازار داره نقدینگی ها رو جمع میکنه به حرکت خود تا ۰.۷۸ را جمع کنه بدترین حالت ۰.۶۸ هست

ولی حمایت قوی در ناحیه ۰.۸۲سنت وجود داره

و اینکه خیلی وقت پیش اعلام کردم ۱.۲۵۶ و ۰.۸۸۵۰ را از دست بده ریزش سنگین در پیش داره

نمیتونم بگم ببند معامله رو نه میتونم بگم نبند معامله رو

کل ساختار همینه که توضیح دادم سعی کن معامله از روی انتقام نگیری عاقلانه چندین معامله انجام بدی سربسر ببندیش

متاسفانه معامله رو تو تبدیل انجام دادم سفارش اضافه میکنم میانگین پایین تر میاد ولی همونو قیمت بالاتر خارج میشم از اصل پول چند دلار کم می‌کنه در حالی دو دو تا چهارتا کنی میبینی که نباید این کار رو بکنن

جمع آوری استاپ شورت ها یا استاپ لانگ ها رو اندیکاتور خاصی هست که نشون میده یا نه بیشتر تجربی هست ممنون میشم این مورد هم راهنمایی کنید

بعد تحلیل هاتون رو چه سبکی هست پرایس اکشن یا سبک دیگه

1 لایک

WLDUSDT

TIME 5

RISK60%

DEAD ZONE TRADING

1 لایک

نتیجه کار

1 لایک

سلام وقت بخیر

برادر جان تحلیل جدید نداری از wld

1 لایک

عصر گذاشتم سودش و بردیم

دیگه دنبالش کنیم حرص و طمع میشه ۲۳٪اسپات بچه ها تو سودن ۳۰۰۰٪ سود

1 لایک

همیشه و همه‌جا پرسود و پایدار باشید ، منظورم برای سل هست

1 لایک

اینم نتیجه سویی

که ازش جا ماندم اومدم بیرون نتونستم بگیرمش