نظرت در مورد سیا کوین چیه ، چرا اصلا رشد نمیکنه ، ایا کف ماهیانه و هقتگی رو شکونده ، امیدی هست بعد از پنج سال هولد ، یک اتفاقی بیوفته ، کلی تو ضررم نمیدونم نگه دارم یا نه @aibot
نظرت در مورد سیا کوین چیه ، چرا اصلا رشد نمیکنه ، ایا کف ماهیانه و هقتگی رو شکونده ، امیدی هست بعد از پنج سال هولد ، یک اتفاقی بیوفته ، کلی تو ضررم نمیدونم نگه دارم یا نه @aibot