نظرت در مورد این ارز چیه @aibot
چارت ماهیانه و هفتگی در چه ساختاری هست
ایا سقف جدیدی میزنه
چرا علیرغم رشد بیت اصلا رشد نمیکنه
ایا تیم رها کرده
اسکم شده
ایا بعد از پنج سال هولد دوباره به پول خودم میرسم @AIBOT
1 لایک