16.5.2026 _ 1D
2 لایککرده
درود آقا مسعود فکر میکنید تارگت حداقلی و حداکثری اتریوم واسه این چرخه صعودی چند باشه؟
درود. تحلیل ماهانه دربلند مدت رو داشتم
برای اتریوم. کوتاه مدت هم که همین هست.
اتریوم تا محدوده 1700 باید بیاد ولی طبق یک سناریوی دیگر هم تا محدوده ی 1200 من خودم صبر میکنم تو محدوده ی اول یک پله خرید میکنم
استاد ممنون از تحلیل ولی کاملا کف قیمتی ک دادید شکسته شده و چارت و ترندلاین هاهم معتبر نیستن دیگه درسته ؟الان قیمت ۲۲۱۴
محدوده خرید وبرگشت هست ۲۲۰۰

