تحلیل ارزهای برتر

هدف از ایجاد این تاپیک به اشتراک گذاشتن تحلیل ها و همچنین همفکری با سایر تحلیلگران است افرادی که به این تاپیک ورود می کنند خواهشا اگر دانش شما در حد نویسندگان این تاپیک هست به بحث ورود کنید در غیر اینصورت ورود غیر تخصصی به بحث باعث بی نظمی و موجب گسستگی مطالب خواهد شد

2 لایک‌کرده

بنده از مدتی پیش وقتی قیمت ریپل به ۱.۵۵ رسید نظرم بر این بود که تا محدوده ی ۱.۳۹ اصلاح خواهد کرد متاسفانه جو یکی از تاپیکها موجب گمراهی و بعضا تغییر نظر بنده شد و مسیر تحلیل رو تغییر داد.

اما در ادامه طبق آخرین داده ها تحلیل ریپل جهت استفاده ی معامله گران محترم به اشتراک گذاشته خواهد شد .

2 لایک‌کرده

ارز ریپل XRP

طبق چارت تحلیلی ارز ریپل تا محدوده ی ۱.۳۷ اصلاح خواهد کرد و در واقع کف فعلی ریپل همان محدوده ی ۱.۳۷

خب ریپل درصد تشکیل یک الگوی کاپ (فنجان) صعودی خواهد بود و هدف قیمتی در گام اول ۱.۷۵ خواهد بود.

پرسود باشید

4 لایک‌کرده

جناب مسعود @ujxzagn

سلام وقت بخیر

چرا با کاربر @335715070792 صرفا جهت به بیراهه بردن بحث تاپیک های تخصصی دارد برخورد جدی نمی شود

بارها بار بی احترامی و بی ادبی این کاربر گزارش شده اما هیچ اقدامی نمی شود

مطالب تاپیک را مطالعه بفرمایید آیا به جز ارائه ی تحلیل مطلب ناقضی دیده می شود.

1 لایک

تنها چاره اینکه زیر ارسالهایش unlike بزن تا کاربرها به تحلیلش مردد شوند.

لعنت خدا بر تو ، topic کم حاشیه را بستی، :face_with_steam_from_nose::enraged_face::angry:

1 لایک

لطفا هر پیامی که فکر می‌کنید خلاف قوانین هست رو گزارش کنید، ادمین‌های هاب بررسی خواهند کرد.

سلام مجدد

جناب @ujxzagn

کاربر @141091791442 یکی دیگر از این افراد است که با پست اخیر نیت ایشان کاملا مبرهن است .

2 لایک‌کرده

خود این کاربر که شما را صدا زد، در خواست پول و ارز داشت، به ٣ ارسال اول کلی این کاربر به hub مراجعه کنید. در ارسالش احساس فریب به چشم میخورد.

احتمال دیگر هم هست ایشان همان کاربر «ابر تحلیلگر» است که چند روز پیش مسدود دایمی شدند.

لحن نوشتار ، در خواست پول و ارز

1 لایک

سلام وقت شما بخیر

ممنون از پیگیری مجدانه ی حضرتعالی

به تمام مقدسات قسم بنده صرفا یک تحلیلگر هستم و به جز ارائه ی تحلیل قصد دیگری ندارم

بارها بار توسط کاربرانی بعنوان کلاهبردار و … گزارش و مسدود شده ام

یک تحلیلگر به چه صورت می تواند کلاهبردار بوده باشد اکثریت تحلیل های بنده درست بعضا از تحلیل زمانی هم استفاده شد که به خطا رفت ولی هیج احدی از بعد قیمتی متضرر نشد. عنوان کلاهبرداری و … سندیت می خواهد نه صرف حرف و گزارش نابجا بنده مسدود شوم

باتشکر

2 لایک‌کرده

تو باعث شدی من ضرر کنم خدا ازت نگذره :face_with_steam_from_nose::face_with_steam_from_nose::face_with_steam_from_nose:

2 لایک‌کرده

فقط واگذارت میکنم ب خدا

2 لایک‌کرده

من چطور باعث ضرر شما شدم ؟

1 لایک

جناب @ujxzagn ٣ ارسال اول ایشان به hub در تناقض با این ارسال آخر است و در topic بنده به شدت نارضایتی از ایشان بالا بود. چون ادعای ناکاربلدی کردند، ولی در فاصله 3 روز سیگنال دهی میکردند.

1 لایک

شما گفتین ک ریپل نفروشین می‌ره ۲دلار

خب من سه روز پیش این حرف رو گفتم و قطعا این اتفاق خواهد افتاد

من نمیخام حرف بدی بزنم که خودم بعدا عذاب وجدان بگیرم اما می‌سپارمت ب خدا اون بهتر قضاوت میکنه

1 لایک

تو تنها کسی نیستی که تو هاپ بهم ضرر زده :sob::sob::sob::weary_face::weary_face:من دیگه تا اوج خودکشی اومدم ب خاطر ضرر خدالعنت کنه سگ زرد رو اصلا این بازار همش دزد بازی لعنت ب همشون

تقصیر سگ زرد هم هست سگ زرد چرا نمیمیره ۸۷سالشه بمیره بازار از دیشب راحت بشن

1 لایک

فقط unlike برای تحلیلهایش بزن مستحقشه.

صفحه topic را مسدود کرد، این نابلد پرمدعا.

1 لایک

جناب @ujxzagn بحث بنده و آقای @141091791442 از آنجایی شروع شد که دیشب در سقف قیمتی و در موج پنجم نزولی به مردم در تاپیکی که ۴۰۰۰ بیننده داره پیشنهاد لانگ داد و بنده گفتم شما چرا در سقف پیشنهاد لانگ میدید !!! تمام مستندات در داخل تاپیک خودشون موجوده بررسی بفرمایید ضمن اینکه بهشون گفتم مطالبی که قرار میده از خودشون نیست و دارن از منابع لاتین کپی برداری و در گوگل ترنسلیت با ترجمه‌ی ناقص در اختیار ملت میذارن این جفا و ظلم در حق کاربران ناشی هست

1 لایک