تحلیل تکنیکال روند واقعی بیتکوین با توجه به هاوینگ ، با توجه به گذشته مارکت 📉 بیتکوین به کجا میره و تا کجا میاد بالا ؟

با توجه به نمودار از سال ۲۰۱۰ تا کنون قبل از هر حرکت بزرگ بازار رنج باکس در تایم ۱ هفته ای و اردربلاک در تایم ۳ ماهه درست میکنه و یه جهش میکنه و پولبک میزنه بهش و سقف جدید میزنه
از سال ۲۰۱۲ اولین هاوینگ بیتکوین اتفاق افتاد و از آن زمان بیتکوین ۶ ماه الی ۲ سال قبل از هاوینگ سقف یا ATH جدید میزنه و هنگامی که هاوینگ شد بیتکوین با توجه به نمودار از سال ۲۰۱۲ به مدت ۱۲ ماه الی ۱۶ ماه پایین میاد و به کف خودش میرسه که کف میشه همون رنج باکس و اردربلاکی که قبل از زدن سقف درست کرده بهش پولبک میزنه و سقف جدید میزنه
با توجه به این توضیحات الان بیتکوین وارد یک رنج باکس نزولی شده و میشه گفت بهش پولبک زده و لیکوئیدیتی رو جمع میکنه و میره برای کف خودش که توی عکس هم مشخص هست
باکس های طوسی به معنای مصرف شده و صورتی به معنای مصرف نشده هست
با توجه به اخبار جنگ و تورم جهانی رسیدن بیتکوین به این محدوده و حتی کمتر از ۳۵ هزار الی ۲۷۵۰۰ متحمل تر شده و انتظار داریم بازار به این قیمت برسه و واکنش نشون بده و میتونه سقف جدید از حداقل ۱۹۰ هزار الی ۲۸۰ هزار باشه که سعی کنید روی همون حداقل خارج بشید.
توصیه من اینه که فعلا از خرید هرگونه ارز های رتبه برتر ، شتکوین ، آلت کوین و… خودداری کنید و روی کف خرید کنید تا متضرر نشید
با تشکر

1 لایک

بیتکوین بین آبان تا نهایت اسفند ماه به کف خودش میرسه و بعد از اون میره که تا قبل از هاوینگ سقف جدید بزنه

2 لایک‌کرده

نمودارتون جالبه ولی تحلیل اشتباه تو همین تایم‌هفتگی اگه دقت کنید دو باار سال ۲۰۲۱ تا کانال ۶۰ رفت و برگشت کف ۱۶ هزار بعدش رفت بالا و ی ۱۵ ۱۶ ماهی تو کانال ۶۰ بود ک نوامبر ۲۰۲۴ با برنده شدن ترامپ از اون کانال خارج شد و رفت تا سقف ۱۲۶ الانم اومد ب همون ناحیه شکسته شده ی سر زد و داره برمیگرده بالا

بزار جوابتو بدم بفهمی مشکل چیه ببین وقتی بازار به گفته خودت سال ۲۰۲۱

۲ بار به ۶۰ هزار رفت و بعدش به ۱۵ الی ۱۶ هزار اومد بازار حدود ۱ سال توی همون محدوده موند بعدش ۱ سال دیگه هم بین ۱۷ الی ۲۰ موند و رنج زد و در نهایت با پولبک به محدوده ۱۵ الی ۱۶ هزار رفت تا سقف جدید بزنه اما قبل از زدن سقف جدید باید از محدوده سقف قبلی که تقریبا ۶۰ هزار بود باید میگذشت به همین دلیل چون اونجا رنج باکس نزولی بود و به قولی ناحیه سقف بود بازار توش رنج زد حدود ۸ ماه بعد یه بالا رفتن داشت ولی بازم بازار به همون محدوده رنج که توی ۸ ماه درستش کرده بوده برگشت و پولبک زد و حرکت اصلی رو انجام داد و سقف جدید یعنی ۱۲۶ رو ثبت کرد

اون تایم ک فرمودین فقط یک کندل هفتگی تا ۷۴۵۰۰ زد و بیشتر برا پر کردن گپی بود ک قبل صعود درست کرده بود و سریعم ب بالا برگشت پولبک واقعی ب کانال ۶۰ همون فویه ۲۰۲۶ اتفاق افتاد و تا خود عدد۶۰ هزاراومد و چن هفته ای هم رنج زد