نمای کلی چارت تحلیلی اریا

سلام و عرض ادب،اونایی که اهل فن هستن و چارت شناس میدونن چه خبره و چه قراره پیش بیاد

4 لایک‌کرده

چارت بیتکوینش خیلی عقبه از بقیه ارزا حالا حالاها میخابه اون پایین

2 لایک‌کرده

سلام علی جان نظرت خدارو شکر بالاخره تغییر کرد و واقعیتو پذیرفتی

3 لایک‌کرده

شروین داداش لعنت به احمد شکری

3 لایک‌کرده

استاد شروین جان روحیه بدیدم چکار کنیم دیگه باید صبر کنیم این ام وای ایکس دوباره سقوط کرد :face_with_head_bandage::person_facepalming:t2:

1 لایک

خب توضیح نداره این نمودار؟؟؟

سلام خسته نباشید من رو 17 هزار خیلی از این ارز خریدم به نظر شما حتما رشد میکنه اخه صرافی تبدیل یکم خرید فروش یک ارزی میاد پایین زود حذف میکنه میترسم نگهدارم پایین تر بیاد یا صرافی از لیست پاک کنه

چرا توضیح داره.مگه نمیبینین توضیحشو

تو میبینی؟فقط یه عکس نمودار دادی

خبر داری از زندان آزاد شده…:wink:

1 لایک

سلام خسته نباشید لطفاً میشه ارز FET تحلیل کنید ممنون میشم

بابا اهل فن.بابا قدیمی.با اون مغز پوکت

آره رفتم از خجالتش در اومدم؟مهردادی؟؟:face_with_raised_eyebrow:

1 لایک

تنها ترسی که دارم همین دلیست شدنشه.از صعودش مطمعنم.دیر یا زود