نسبت ورودی خروجی بیتکوین به صرافیها تقریباً خنثی به نظر میرسه.![]()
بازار کریپتو با کمبود نقدینگی و حجم در بازار اسپات مواجهه و هیچ موج تقاضایی رو شاهدش نیستیم.
سکوت عجیبی مارکت رو فراگرفته و به نظر میآد این آرامش قبل از طوفانه.![]()
امید فدوی
نسبت ورودی خروجی بیتکوین به صرافیها تقریباً خنثی به نظر میرسه.![]()
بازار کریپتو با کمبود نقدینگی و حجم در بازار اسپات مواجهه و هیچ موج تقاضایی رو شاهدش نیستیم.
سکوت عجیبی مارکت رو فراگرفته و به نظر میآد این آرامش قبل از طوفانه.![]()
امید فدوی
کلِ بازار وضعیتش الآن اینه ، الآن درجایی هستیم که یا حرکتِ انفجاری بی بازگشت روبه بالا یا روبه پائین خیلی محتمل هستش ، من شخصاً روبه پائین میبینم، تا جامِ جهانی باید یه نشونه ائی بده
با درود و احترام سامانجان.
سپاس از استراکگذاری نظر متینت. کاملٱ همسو با نظر شمام.![]()
![]()
خیلی بستگی به قیمت طلا و نفت داره،وقتی طلا پایین اومده معمولا بیت کوین هم میل به صعود نداره
با درود و احترام دوست عزیز.
سپاس از بیان نقطهنظرتون![]()
![]()
چرا روی نمودار اخیرا خروجی ها خیلی بیشتر بوده ولی قیمت همچنان بالا رفته؟
دقیقاً نکتهش همینجاست![]()
چه بسا «فروشندگان ساختاری» دارن سعی میکنن که قیمت و بالا نگهدارن تا بتونن بصورت بطئی ارزهاشون بفروشن؛ و بعد یهو خالی کنن. یه جور تلۀ خرسی باشه.
اما در کل تاریخ بیتکوین که نمودارشو نگاه میکنیم خروجیها دو برابر ورودیاشه حداقل… نمیدونم از چه زاویه ای تحلیل پذیره…
با درود و احترام.
کاملٱ موافقم. اما تصدیق بفرمایید که اگه تخلیل اینجور مسائل راحت بود که دیگه بازار بر سر دو راهیها مختلف قرار نمیگرفت.![]()