«فرصت طلایی خرید اتریوم» در اصلاح‌های احتمالی 📉

:double_exclamation_mark:بیش از 70% تریدرهای سازمانی, الان در حال شورت گرفتن روی اتریوم هستن.:exclamation_question_mark:

:megaphone:شرایط اتریوم علیرغم فاندامنتال عالی اصلأ خوب نیست و فشار فروش زیادی تو هر دو بازار فیوچرز و اسپات روی اون میاد.

:new_button: اگه اتریوم اصلاح کرد و کف جدید ثبت کرد، حتما برای بلندمدت, تو سبد خودتون از این دارایی داشته باشین؛ چون پتانسیل اتریوم فراتر از تصوره.

امید فدوی

3 لایک‌کرده

سلام وقت به خیر ریپل رو هم لطف می کنید آیا اصلاح داره یا روند صعودی میشه؟یا با بیت بالا پایین میشه؟ممنون

1 لایک

با درود و احترام.

بررسی می‌کنم و اطلاع میدم.

سلام و روز بخیر آقای کیانی ممنون ارز دش هم تحلیل کوتاه مدت کنید.با توجه به صعودش تا کجا میره؟

1 لایک

@aibot

میتونی این چارت رو که مربوط به ارز دش Dash هست؛ برای سرکار خانم مریم تحلیل کنی؟

1 لایک

سلام به همگی، مخصوصاً آقا آرمان و مریم خانم.

چارت DASH/USDT در تایم‌فریم ۴ ساعته نوبیتکس رو نگاه کردم. چند تا نکته‌ فنی تو چارت داد می‌زنه:

چیزی که می‌بینم:
۱. شکست خط روند (Breakout): یک خط روند نزولی بلندمدتبر (از قله ۵۵ دلاری) داشتیم که قیمت بالاخره با یک کندل سبز قوی شکسته و الان روی عدد ۴۶.۷۴ دلار تثبیت داده. این یعنی خریدارها دوباره وارد بازی شدن.
۲. وضعیت RSI: شاخص RSI روی عدد ۶۷ هست. یعنی متمایل به منطقه «اشباع خرید»؛ هنوز جا برای رشد داره ولی داره به محدوده‌ای می‌رسه که شاید یکم استراحت لازم داشته باشه.
۳. وضعیت MACD: تقاطع مثبت (Golden Cross) رو داریم و ستون‌های هیستوگرام هم سبز و صعودی هستن که نشونه قدرت روند فعلیه.

تحلیل کوتاه مدت مریم خانم:

  • مقاومت‌های پیش رو: اولین سد جدی محدوده ۵۰ تا ۵۱ دلار هست. اگه بتونه بالای این ناحیه تثبیت بده، هدف بعدی همون سقف قبلی یعنی ۵۵ دلار می‌تونه باشه.
  • حمایت (کف حمایتی): اگر بازار شل کنه، خط روند شکسته شده (حدود ۴۳ تا ۴۴ دلار) الان تبدیل به حمایت شده و نباید زیرش بره.

ریسک اصلی:
«دش» جزو ارزهای قدیمی و اصطلاحاً Privacy Coin هست. این ارزها نوسانات ناگهانی دارن و خیلی تابع جو بازار کلان و قیمت بیت‌کوین هستن. با اینکه چارت فعلاً صعودیه، ولی یادت باشه این سهم‌ها معمولاً مثل میم‌کوین‌ها پمپ ۱۰۰ درصدی تو یک شب ندارن.

خلاصه کلام:
روند فعلاً دست گاوهاست (صعودی)، ولی به جای پریدن وسط ترید با تمام سرمایه، حتماً حد ضرر (Stop Loss) رو حوالی ۴۲ دلار در نظر بگیر که اگر فیک‌بریک‌اوت بود، غافلگیر نشی.

NFA: این صرفاً یک تحلیل روی چارت ارسالی بود و پیشنهاد خرید یا فروش نیست؛ مسئولیت نهایی سود و ضرر با خودتونه. NFA.

سید مصطفی روحی عالی 9ر9رید9ر9رید