یعنی تا 73 میتونه بریزه؟
1 لایک
بله محدوده هست تا گپ 72هم میتونه ولی چون به نقدینگی خورده دیگه فعلا میتونه تا 79500برگرده
یعنی قبل از اینکه 73 رو بزنه میره تا 79؟
1 لایک
بله احتمالش زیاده چون این یک ناحیه هست
سلام بلند مدت ریزشی هست؟؟؟دست به نقد موندم اسپات کار میکنم یا از همینجا بخرم ؟؟؟
1 لایک
پله ای بخر برادر من کف ها رو از دست نده
1 لایک
استاد اتریوم خیلی لطف میکنید نقطه خروج بگید متأسفانه جای بدی ورود کردم.تشکر
1 لایک
برای فیوچرز یا اسپات .همین 2020جای خوبی بود
سلام عرض ادب خدمت شما ببخشید بنده ارز توربو خریدم الان بفروشم یا بزارم
فقط ارزهایی که تحلیل میکنیم را بخرید چرا حاشیه می■■■
کجا خریدی مهمه رو کف حجم پیزدب الان با سود خروج میزدی رو ۲۱۴۰
قربان اگه میشه یه لطفی کنی در مورد توربو بگی خواهش میکنم
