لطفاً بفرمایید این چطور «بازار صعودیست!؟» که پروژههای بزرگش، بر خلاف دورههای پیشین، بجای رشد و زدن سقفهای بالاتر، نسبت به ریزش ماههای ژانویه و فوریه، سقف و کفهای پایینتری زده میشه
دوست من، پاسخ به این پرسش، خیلی از صحبتها رو روشن و هویدا میکنه.
بیت نهایت مبلغی که اگر، اگر ببینه ۸۵هزار دلاره؛ اونم بخاطر نقدینگیهاییه که در اون حوالی وجود داره، که بعد از این آخرین بالایی که بزنه، ریزشی میشه و تا حوالی ۵۰~۵۳ هزار دلار نزولی میشه.