هشدار به هیچ وجه توکن solcex رو نخرید دوستان این توکن کلا کلاهبرداری هستش و ایرانی هایی که تبلیغ میکنن از این توکن کلاهبردارن و دستشون با تیم تو یک کاسه هستش مدارک و مستنداتی دارم که دینو ایرانی هستش و تو گروه های ایرانی با چندین ایرانی توکن های کلاهبرداری درست میکنن…
در کنار ارزهای مطرح و بنیادی بهتره چند تا ارز که احساس میکنیم پتانسیل صد برابر و بیشتر داشته باشه خالی از لطف نیست. ضمن اینکه در گذشته 100x و 1000xهم داشتیم. حدود ده درصد سرمایه برای اینجور ارزها مناسبه. حالا شما اگر ارزی با این پتانسیل میشناسید بفرمایید تا این رو بفروشیم و اونی که شما میگید و احتمال صد برابری داره بخریم.
درود بر شما من تنها ارزی که فک میکنم عالی باشه و امکان چند برابری داره ارز Everlyn هستش این پروژه کلا ۱میلیارد توکن داره و یک چهارمش درگردشه پروژه قوی داره تو حوزه هوش مصنوعی هستش و بر بستر bnb
خوب شما گفتی سولسکس کلاهبرداری هستش و بفروشید و خودتون و نجات بدید. اگر نگه میداشتم و اون ارزی که شما گفتید رو نمیخریدم که پولم تغییر نمی کرد و این همه ضرر نمیکردم. الان چند ماهه مدام میگید سولسکس کلاهبرداری هستش و تیمش ایرانیه و دارن پامپ الکی ایجاد میکنن. من از حدود دی ماه پارسال رو قیمت 0016 داشتمش. تا 006 هم اومد که بعدش جنگ شد و شما لطف میکردی میآمدی قیمت رو بهم میگفتید. هم به خاطر بالا رفتن قیمت دلار و هم بالا رفتن ارزش سولسکس تو سود بودم. با این کار شما کلا رفتم تو ضرر. کاش اینقدر مطمین حرف نمیزدید تا من اینقدر ضرر نکنم.
درود مگه بنده ضامن ضرر و زیان شمام؟؟؟ من پیشنهاد دادم با توجه به رودمپ پروژه اولا دوما اینکه ارز solcex هم حدود سی درصد ریخته اما ارز معرفی شده ۲۰درصد ریخته همانطور که که در سود شما من دخیل نیستم در ضررتون هم همینطور پس بهتره که این جور برخوردها اصلا پسندیده نیست من با توجه به رودمپ پروژه و … پیشنهاد دادم بررسی اصلی و مسولیت با خود فرد هستش … اندکی تفکر…
منم نگفتم شما ضامن سود و زبان من هستی. ولی وقتی مدام و بارها و ماه ها میگید سولسکس کلاهبرداری و فریب هستش آدم دلش خالی میشه دیگه. من اگه این همه اصرار و تاکید شما نبود سولسکس رو نمیفروختم و الان هنوز در سود بودم. حرف من اینه.