نقطه زنی دیگر كریپتو اسنایپر در لایو بازار در هاب

نتيجه

5 لایک‌کرده

درود بر یگانه اسنایپر چیره‌دست هاب ارز دیجیتال:hand_with_fingers_splayed:t3::rose:

رحیم‌جان خوبی؟ سلامتی؟ پس کجایی داداشم:exclamation_question_mark:

آخه این رسمشه سالار:exclamation_question_mark: که ما رو تشنۀ وجود مبارکت کنی و… کلید در آب‌انبار و بسپوری دست … :slightly_smiling_face:

2 لایک‌کرده

سلام جناب کیانی گل

بزودی اسپات های خوبی داخل هاب میذارم استفاده کنید

4 لایک‌کرده

بله… حتماً آقا. پیگیری خواهم کرد.:folded_hands:t3::rose:

1 لایک

اقای کیانی کجایی تو رو خدا بگو چی میشه همش تو ضررم

1 لایک

با درود و احترام.
دوست محترم
متأسفانه طی هفته گذشته و روزهای اخیر، از طریق پست‌های هشدار دهنده، جهت آگاه‌سازی همراهان عزیز، نهایت تلاشم رو کردم.

:police_car_light:کرارا از خطر قریب‌الوقوع بازار کریپتو گفتم؛ متأسفانه حتی برخی از دوستان و اساتید هم موضع خصمانه گرفتند:exclamation_question_mark:

الآن دیگه شرمندۀ شما هستم. نه از بنده، که از هیچ‌یک از تحلیل‌گران محترم کاری بر نمیآد.

جدٱ متأسفم.!

1 لایک

چی داخل ضرر هستی شما

2 لایک‌کرده

آقا رحیم سلام الان بنطرت واسه اسپات خرید سولانا نقطه ی خوبیه یا میاد زیر ۷۷

با احترام و کسب اجازه از مهندس رحیم کریمی، دوست نازنینم.
دوست من، تعجیل نکنید. با توجه به اینکه بیت احتمال داره تا ۶۴۰۰۰ دلار اصلاح بده، یقینٱ سولانا هم میتونه قیمت‌های پایین‌تری رو ببینه.

1 لایک

مرسی مچکرم ممنون از جوابتون تشکر

1 لایک

سلام اقا رحیم تو رو خدا اگر میتونید کمکم کنید

من چطور میتونم با شما ارتباط مستقیم داشته باشم

ب کلام خدا قول میدم مزاحمتون نشم

من یه سرمایه کوچولو دارم میخام راهنماییم کنید

با همون کار کنم یه درامدی داشته باشم

خیلی وضعیت بدی شده:pensive_face:

2 لایک‌کرده

هرجور خودتون میتونید راهنمایی کنید

سلام اقای رحیم استلار و ریپل

1 لایک

سلام در تاپیک سه تحلیلگر ، تحلیل شماره 1382 را که مربوط به کاربر کوین نگاه کنید ، سود خوبی داره.