تحليل ارز sui اسپات

تحلیل من هم نگاه کنید خالی از لطف نیست

بازار با دل ما که حرکت نمیکنه با چندتا خط روند که حرکت نمیکنه

با ورود سانترال بانک ها حرکت می‌کند ok

1 لایک

البته دختر هستم :frowning::hibiscus::hibiscus::hibiscus:

2 لایک‌کرده

آقا رحیم لطفا ارز لب رو تحلیل کنید

ارز لب ب این خوبی اونوقد من سویی خریدم

خدایی من به همه دارم اطلاعات میدم

کمکم میکنم بعضی از کارها نه دوست دارم نه نیاز مثل شماره دادن داخل این جا ولی باز به خدا مجبورانه این کارو کردم الانم خیلی از دوستان در ارتباط هستند و دارم کمک میکنیم بیاند بالا

ممنون از پاسخ گویتون گرامی :folded_hands:t2:

1 لایک

آقا رحیم لینک گروه تلگرامتو بده لطفا

با توجّه به قوانین هاب ، این امکان برای ایشان وجود ندارد.

1 لایک

سرچ کنیم بالا میاد؟

اگه آره که چی سرچ کنم

برمیگرده حتی بیشتر از ۱.۲ من دوساله دارمش غیر از این هیچ ارزی نمیخرم بقیه خسته کننده ان

1 لایک

عزیزم فروختم متاسفانه تمام پولمون در فیوچرز باختم

Sui ارز خوبی هست

از همه لحاظ عالی هست

درکل همه چیز دست نهنگه ممکنه طول بکشه تا بخواد برگرده قیمت

بعضی ارزها مثل xrp چندسال درجا میزد یهو پامپ شد

اگر نهنگ بخواد ممکنه بخواد رنج کنه و زمان بر خواب پول باشد

ارز خوبی رفتارش درسته

ولی باید نقاط خوب خرید کرد

2 لایک‌کرده

سلام شرمنده ببخشد میشه آقا رحیم به نگاه به لونا کلاسیک کنید ممنون میشم کلان احتمال داری صفر کم کنه

1 لایک

سلام اگر ریزش کنه فعلا تا ناحیه سبزهای پایین میاد ولی صعود کنه تا نواحی سبز بالا

الان وسط حرکت هست

3 لایک‌کرده

کانال تلگرامی اقای تحلیلدان عضو بشید ، اینجا نمی تونم ادرش بزنم ولی در تلگرام بزنید تحلیلدان میاد ، تحلیلاشون خوبه ، برای سویی هم دیدم تحلیل گذاشتن

2 لایک‌کرده

در همه ارزها فقط تحلیل های آقا رحیم را نگاه کنید

2 لایک‌کرده

Tahlildaan سرچ کنید تلگرام