تحلیل من هم نگاه کنید خالی از لطف نیست
بازار با دل ما که حرکت نمیکنه با چندتا خط روند که حرکت نمیکنه
با ورود سانترال بانک ها حرکت میکند ok
تحلیل من هم نگاه کنید خالی از لطف نیست
بازار با دل ما که حرکت نمیکنه با چندتا خط روند که حرکت نمیکنه
با ورود سانترال بانک ها حرکت میکند ok
البته دختر هستم ![]()
![]()
![]()
![]()
آقا رحیم لطفا ارز لب رو تحلیل کنید
ارز لب ب این خوبی اونوقد من سویی خریدم
خدایی من به همه دارم اطلاعات میدم
کمکم میکنم بعضی از کارها نه دوست دارم نه نیاز مثل شماره دادن داخل این جا ولی باز به خدا مجبورانه این کارو کردم الانم خیلی از دوستان در ارتباط هستند و دارم کمک میکنیم بیاند بالا
ممنون از پاسخ گویتون گرامی ![]()
آقا رحیم لینک گروه تلگرامتو بده لطفا
با توجّه به قوانین هاب ، این امکان برای ایشان وجود ندارد.
سرچ کنیم بالا میاد؟
اگه آره که چی سرچ کنم
برمیگرده حتی بیشتر از ۱.۲ من دوساله دارمش غیر از این هیچ ارزی نمیخرم بقیه خسته کننده ان
عزیزم فروختم متاسفانه تمام پولمون در فیوچرز باختم
Sui ارز خوبی هست
از همه لحاظ عالی هست
درکل همه چیز دست نهنگه ممکنه طول بکشه تا بخواد برگرده قیمت
بعضی ارزها مثل xrp چندسال درجا میزد یهو پامپ شد
اگر نهنگ بخواد ممکنه بخواد رنج کنه و زمان بر خواب پول باشد
ارز خوبی رفتارش درسته
ولی باید نقاط خوب خرید کرد
سلام شرمنده ببخشد میشه آقا رحیم به نگاه به لونا کلاسیک کنید ممنون میشم کلان احتمال داری صفر کم کنه
کانال تلگرامی اقای تحلیلدان عضو بشید ، اینجا نمی تونم ادرش بزنم ولی در تلگرام بزنید تحلیلدان میاد ، تحلیلاشون خوبه ، برای سویی هم دیدم تحلیل گذاشتن
در همه ارزها فقط تحلیل های آقا رحیم را نگاه کنید
Tahlildaan سرچ کنید تلگرام