واقع بین باشم و گولِ حرفهایِ گنده را نخورم

دوستانی که اینجا بینشِ مستقیمِ بررسی روندِ چارت را دارند و نقاط تعیین میکنند بالاترین ارزش بعنوانِ مرجعِ راهنمایِ تریدرها را دارند ، بررسی داده ها از منابع خارجی هیچ کمکی به شما برای نشستنِ تیر شما به هدف نمیکنه چون بازار فرمایشی شده و داده ها گمراه کننده هستن ، افرادی هم که بینش دارند با احتمالات درگیر هستند ، مگر اینکه الگوریتم و سخت افزارِ خاص در دسترس داشته باشید که در کسری از ثانیه بصورت خودکار برایتان ترید کند

6 لایک‌کرده

سامان خان دمت گرم حقیقت ماجرا همین هست که گفتین :clap::flexed_biceps::smiling_face_with_three_hearts:

1 لایک

نوکرتم عزیز جآن ، مطلبی بود که ذهنم را درگیر کرده بود و با شما دوستان درمیان گذاشتم ، مرسی بابتِ توجه شما بزرگوار

1 لایک

درکل بازار شده الگوریتمی و از هوش مصنوعی استفاده میکنند کمپانی های بزرگ

ما داریم با یه گوشی ساده و کامپیوتر کوچک بدون الگوریتم و هوش مصنوعی با اونا در حال جنگ و معامله هستیم

تا وارد می‌شویم دقیقا الگوریتم اونا متوجه میشود استاپ ما کجا قرار گرفته به سرعت استاپ های معامله

گران خرد وساده را می‌زند کلا بازار زمانی که هوش مصنوعی و الگوریتم نبود خوب می‌تونستن معامله

گران خرد سود کنن الان خیلی سخت شده و پر ریسک چون دست پر تر اونا دارن نه ما

سامان خان شما با صرافی خارجی کار می‌کنی

یا صرافی داخلی

من خودم با صرافی داخلی به صورت اسپات خرید و فروش میکنم

قبلاً به صورت اسپات دید بلند مدت کار می‌کرد

اما الان به صورت روزانه

شما چطور؟

1 لایک

صرافی داخلی به جهتِ اسپات و انتقال به ولت و برعکس خوب عمل میکنه ولی فیوچرزش را اصصصصصصصلاً درک نمیکنم و نمیتونم باهاش کار کنم ، الآن اگر بخوام فیوچرز کار کنم تووبیت و اِل بَنک دردسترس هستش اما قطع وصل قطع وصل ، کریپتو در ایران خوب جواب میده چون بچه ها ماشالله ترکوندن، اما وضعیت کشور نمیذاره و صد البته سنگ اندازیهایی که میشه ، عوام هم که هیچ علمی ندارند ورود میکنند و با ضرر خارج میشن و انعکاسِ ترسناکی به جامعه دارند و بزرگترین مانع برایِ پیشرفتِ کریپتو در ایران هستند ، باور کن الآن حدوداً چهار ساله پیگیر کریپتو هستم هنوز با مدیریت سرمایه مشکل دارم و بجز اون حدِ ضرر تعیین کردنم برام هفت خآن رستم شده وآی بحالِ عوام که طرف کارمندِ و پابرهنه وارد میشه صد میلیون میذاره و انتظار سود داره

4 لایک‌کرده

بزن زنگو ســـــــــــــــــید…:bar_chart::key:

داده های اجنبی رو خوب اومدی…

تو هنوزم اقا و سرور مایی…تو امر کن تا چارت با کندل هاش و داده های… و مشتقات داخلشو برات کت بسته بیارم‌‌‌‌…:receipt::innocent::sign_of_the_horns:

4 لایک‌کرده

آفرین آقا سامان عالی بود…

تریدر حرفه ای فقط ده ثانیه:smiling_face_with_sunglasses::smiling_face_with_sunglasses::smiling_face_with_sunglasses::smiling_face_with_sunglasses::smiling_face_with_sunglasses::smiling_face_with_sunglasses::smiling_face_with_sunglasses:

1 لایک

خاکم مهراز جآن ، سربازتم ، آخه طرف میاد میگه داده نداده چارت را دارم کَندوکآو میکنم من نمیدونم چی از توش درمیاد آخه ، یه خط رویِ چارت بزنی در نهایت به احتمال پنجاه پنجاه یا میاد طرفش یا نمیاد ، اگر به داده بود که طرف نافِ امریکا با سه تا مشاور لیکویید شده نداده اَتو قوربون

1 لایک

یکی از بچه ها حرفِ قشنگی زد مانا ، گفت هیچ بنی بشری نمیتونه روندِ چارت را پیش گویی کنه و در نهایت بتونیم در مقامِ استادی نقطه ائی را در چارت برای ورود پیدا کنیم که به نسبتِ طلایی ریسک به ریوارد نزدیک باشه

3 لایک‌کرده

کاملا درسته آقا سامان اگر هم باشن همچین کسایی که بتونن خیلی کم هستن خیلیییییییی کم مثلا یک دونه همش:sweat_smile:

2 لایک‌کرده

اون یه دونه هم که سیگنال را باید با موچین ازش بیرون کشید ، اول اسمش میم داره مانا ، همین بالا هم برام ریپلای داده چوب کاریم کرده ، عینکم زده ، دیگه بیشتر نمیتونم راهنمایی کنم مانا

3 لایک‌کرده

دقیق بازار بر اساس الگوریتم کار می‌کنه و توضیح دادم اما کو گوش شنوا مشکل گوشی نیست مشکل شناخت حرکات مارکت که با این سبک های موجود هرگز قابل شناخت نیست

2 لایک‌کرده

استاد سامان عزیز ابن حرف به یک معنا درسته اما بازار قابل شناخت حرکاتش اما برای یک صدم درصد و ما کلا خرفمون همینه با این سبک ها نه سود کردن نکات مهمی داره مثلا یکی از مهم ها سیو سود

2 لایک‌کرده

دقیقاً ، البته با درگیر شدنِ مبحثِ احتمالات برای اون یک درصد ممکن هستش ، بخاطر همین در پاسخ به دوستان عرض کردم در مقامِ استادی با نزدیکترین حالت به نسبت طلایی ریسک به ریوارد بر روی چارت ورود میکنند اون یک درصد

2 لایک‌کرده

موضوع اینه که این بازار با پول اون هم دلار سر و کار داره و مسولیت .و البته هر کس هم هر چی دلش میخواد میگه .سیگنال خوب واقعا هست ولی هزینه میخواد و برای طرف هم باید صرف داشته باشد .من میشناسم کسانی را که سیگنال تضمینی میده ولی برای سرمایه های درست و هزینه هم منطقی

2 لایک‌کرده

آفتاب بدم خدمتتون :laughing::eyes:یه چند روز نبودم همه چی عوض شده:laughing:

3 لایک‌کرده

دکتر شما چارت نفت رو هم میتونید برسی کنید

2 لایک‌کرده

به قول یکی از بچه ها دکتر گفته هر جا میری عینک دودی بزن.تا چشات آسیب نبینه.عمرا فک کنی واسه کلاسشه…:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

2 لایک‌کرده

خودش خورشیده ، میزنه ما اذیت نشیم شروین ، ندیدیش ولی من دیدمش ، لامصب نمیشه تو چشماش نگاه کرد ، زمان فوت را میذاره کف دستِ آدم

2 لایک‌کرده

سید ولی ماه پشت خورشید نمیمونه ،چفیه نشان حلول ماهه.آخرش میاد بیرون از اون پشت.:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

1 لایک