سرمایه‌گذاری‌های منتخب (واچ لیست سبد ریسکی)

در مورد هر یک از ارزها سوالی داشتید، بفرمایید! پاسخ میدم

واچ لیست:

داگ ویف هت

پامپ فان

آی او نت

هایپر لیکویید

فارت کوین

الیزا او اس

رندر

دریفت

سیف پل

پاپ کت

ریدیوم

جوپیتر

اورکا

گیگاچد

پاجی پنگوئن‌ها

1 لایک

تصویرشو با اسنپ فرستادی

موندن تو ترافیک

ای بابا اینم که تصاویر رو آپلود نمی‌کنه، مجبورم اسم ارزها رو بنویسم :joy_cat:

1 لایک

تصویر عکسات انقدر شفافه که نورش چشنو داره میزنه.دفه بعد کمرنگ تر بگیر سادات جان.چه اسمی داری…سید که داریم ساداتم اومد…چه شود..:wink:

3 لایک‌کرده

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:ببین کسی که بدونِ سادات و سید به چه معناست که خودش معلومه چیکارست:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

1 لایک

سادات جان فدایِ سرت ، من در تاپیک معروف به سید هستم و از آشناییت خوشحالم ، کسی مزاحمت شد به خودم بگو

رگنار لیست طولانی هستش ، معلومه حجمِ عکسش زیاد بوده ، سادات خواهر عزیزم تقصیر نداره

1 لایک

نظرتون در مورد ارز سایرن چیه ؟ آیا صعود میکنه

از بنده پرسیدی بزرگوار ؟

سید برو اونبر ساختمون مردم رو زمین مونده.وقت تنگه نمیخواد لباس عوض کنی.دزرت رو واسه بقل دستت ببر

1 لایک

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:تو اصلاً به فکرِ قضایِ حاجتِ کارگرها نیستی ، چرا دسشوری نزدی کنارش ، رفتم برگشتم این همه راه

1 لایک

بله…ارز سایرن به نظرتون چه روندی داره

این توکن کارِ خودش را کرده و الآن در مرحله ایی هستش که خطرناکه ورود کردن ، میتونه رشد کنه ولی بعد از این قله هایی که زده حتی اگر یه جهش تضمینی دیگه در راه باشه به ریسکش نمیارزه ، من طرفش نمیرم حتی اگر یه قله دیگه فتح کنه

سامان برو شاقول رو از مهرداد بگیر بریم سر ساختمان… سایرن اگه ساختش کامل شه خیلیا از آوارگی درمیاان

1 لایک

به جانه خودم من طرفش نمیام ، خدایی خطرناکِ ، ببین سایرن میتونه الآن به راحتی کثافت کاری راه بندازه ، میتونه جهش کنه و به احتمال زباد هم میکنه ولی ریسکش بالاست برای اسپات ، اگر فیوچرز با حدِ ضرر محکم بری طرفش یه چیزی ولی اسپات نَ

سامان سایرن اگه محکم بیاریمش بالا از اوناست که سریع نمیریزه…مهرداد توی شهرداری پارتی داشت مجوزش رو گرفت،قرار شده دو طرف چارتش رو سنگ آنتیک کار کنیم… دیگران کاشتن ما نخوردیم ما میکاریم دیگران بخورن

خواهر سادات بی زحمت یه تحلیل داگ ویف هت با هایپ میخوام :folded_hands:

من روی ۱۱۷ تومن خریدم و توی ضرر سنگینم…من برای سود نمیپرسم برای این میپرسم که آیا رشد میکنه من از ضرر در بیام یا نه به نظرتون رشد میکنه اگر کرد تا کجا میتونه بره و چرا بهش خوشبین نیستین

دقیقاً احتمال برگشتش رویِ ۱۱۷ پنجاه پنجاه است ، الآن درجایی هست که هم به راحتی میتونه از مبلغ شما بالاتر بزنه و هم میتونه واردِ سطحی پائینتر و کفِ جدیدِ طولانی مدت بشه

داداش شما هم مثل تحلیلگرا یه جوری تحلیل کردین که نه سیخ بسوزه نه کباب که بعدش بگین دیدی گفتم

حالا اگه بیاد پایین تا کجا میاد؟

اگه بره بالا اولین سقفش کجا میتونه باشه؟

1 لایک