ارز اوپولوسopul

دوستان ارز اوپولوس opul نمیخواد ۱تکونی بخوره؟بدجور تو ضررم
از وقتی خریدم‌داشت سود میداد بعد یهو ریخت اومد پایین بازم خریدم میانگقن بگیرم بعدش کلا نابود شد
الانم ۱۱۰م تو ضررم

این ارز شت کوینه چه کسی بهت پیشنهاد خرید این ارز را داد :thinking:

من چی بگم که ۱۵۰ م تو ضررم:face_with_diagonal_mouth:

Siren هم اینطوریه نه؟

اکثراً ارزها خوب نیست

۹۵ درصد افراد بازار هم ضرر ده هستند

به سختی میشود از این بازار سود کسب کرد

اگر میخوای ارزی را هولد کنی به صورت بلند مدت

قطعا btc,eth سود بهت میدهد

نه من بلند مدت کار نمیکنم من ارزی رو میگرم که میخواد چند درصد رشد کنه

پیدا کردن این ارزها هم تبحر خاص خودشو میخواد

از تحلیل های دوستان استفاده کن ارزهای خوبی معرفی میکنند

گروه توی تل دارین؟

آ ی د ی میدین بهم؟

خیر

من همینجا فعالیت میکنم.