وضعیت ETFهای بیتکوین اصلأ خوب نیست و ریزش، همینطور ادامه داره.
رکورد خروجیهای پیدرپی روزانه رو زده و برای چندین روز متوالیه که فقط داره از ETFها سرمایه خارج میشه.
اگه این وضع ادامه داشته باشه، سطح 70 هزار دلار رو هم از دست میده.
استاد امید فدوی

