لایو ترید روزانه کریپتو

حالا که بیت ریخته گفتیم گفتیم شروع شد همین الان هم بپرسی توجیهی ندارند .این تحلیل مشخصه مال می بوده در همین هاب

1 لایک

دکتر من tradoor رو به مبلغ ۲۰م حدودا یک ماه پیش تقریبا ۰.۸ خریدم، الان پولم ۱۱،۵ م شده.ینی پولم دقیقا نصف شده.امکان رشدش بیشتر از پول خودم هست؟؟؟؟

اسپل انگلیسیش رو بنویس

در پیامی که خدمتتون ارسال کردم اسم ارز رو ویرایش کردم

دکتر من tradoor رو به مبلغ ۲۰م حدودا یک ماه پیش تقریبا ۰.۸ خریدم، الان پولم ۱۱،۵ م شده.ینی پولم دقیقا نصف شده.امکان رشدش بیشتر از پول خودم هست؟؟؟؟

ارز میکس احتمال قوی تا ناحیه 0.18سنت اصلاح کنه اونجا با تاییدیه برای لانگ مناسب است

اتریوم طبق تحلیل به سوی 1650


1 لایک

انس جهانی طلا xau

1 لایک

ارز میکس در کام داخلی تا 0.35میتونه برگرده



نوش جان همه
همین دعا کافیست
ارز dydxهمچنان سبکنالش معتبره

1 لایک

Xny محدوده 0.0054و 0.0048اگه اومد لانگ بگیرید

Ada

Coaiتحت نظر

سلام

این mnt رو با اهرم 4 گرفتم بیست درصد تو ضررم رد کنم بره یا بر میگرده؟

کوداتا رسید وقت لانگ در محدوده 0.48تا .00050
اولین برگشت را از دست ندهید

ارز ژورا تحت نظر باشه امکان حرکت

استاد ببخشید ارز zec.xlm.lab.xrp رو تحلیل می‌کنید

1 لایک

نکته ارز ها را جای درست بخرید که اگه از صرافی حذف شد به داستان نخورید تا شاخص ادرز بالای 7.50نره و دانستنی بیت زیر 57الت سیزن نداریم
تحلیل مهم مون ریور movrیم بار از کف یک دلار سیگنال کردیم و سیصد درصد رشد بدون اهرم

1 لایک

زوراzora


2 لایک‌کرده

ارزxnyهمچنان پابرجاست به سمت 0.35

1 لایک