حالا که بیت ریخته گفتیم گفتیم شروع شد همین الان هم بپرسی توجیهی ندارند .این تحلیل مشخصه مال می بوده در همین هاب
1 لایک
دکتر من tradoor رو به مبلغ ۲۰م حدودا یک ماه پیش تقریبا ۰.۸ خریدم، الان پولم ۱۱،۵ م شده.ینی پولم دقیقا نصف شده.امکان رشدش بیشتر از پول خودم هست؟؟؟؟
اسپل انگلیسیش رو بنویس
در پیامی که خدمتتون ارسال کردم اسم ارز رو ویرایش کردم
دکتر من tradoor رو به مبلغ ۲۰م حدودا یک ماه پیش تقریبا ۰.۸ خریدم، الان پولم ۱۱،۵ م شده.ینی پولم دقیقا نصف شده.امکان رشدش بیشتر از پول خودم هست؟؟؟؟
سلام
این mnt رو با اهرم 4 گرفتم بیست درصد تو ضررم رد کنم بره یا بر میگرده؟
استاد ببخشید ارز zec.xlm.lab.xrp رو تحلیل میکنید
1 لایک
نکته ارز ها را جای درست بخرید که اگه از صرافی حذف شد به داستان نخورید تا شاخص ادرز بالای 7.50نره و دانستنی بیت زیر 57الت سیزن نداریم
تحلیل مهم مون ریور movrیم بار از کف یک دلار سیگنال کردیم و سیصد درصد رشد بدون اهرم
1 لایک



















