بیت ۳۰ هزار اودلاری دیگه نداریم.تموم شد دیگه ته دیگشم خوردن.
حتی اگرم برگرده بازم اونی که نخرید و اونی که فروخت ضرر کرد. خیلی محافظه کار بودن توی این بازار ،محکوم به شکسته.
بیت ۳۰ هزار اودلاری دیگه نداریم.تموم شد دیگه ته دیگشم خوردن.
حتی اگرم برگرده بازم اونی که نخرید و اونی که فروخت ضرر کرد. خیلی محافظه کار بودن توی این بازار ،محکوم به شکسته.
عجله نکن بزار هفته دیگه بیا جوابشون را بده ببینیم کی راست میگفت
برمیگرده مطمن باش