معاملات فیوچرز

تنها چیزی که دولت میخواهید از مردم یک چیزه .
هیچی نخورید ،هیچی نپوشید،گوشی عالی نخرید ، تا بتونند خودشون خودکفا بشن،و این خود کفایی معلوم نیست کی باز بشه این عصرررر جدید
تا وقتی که کشور ما نیاز های اولیه اقلام اولیه اش صادرات میکنه برای کشورهای دیگه و از طرفیم درهای بازرگانی تجارت خارجی رو باز گذاشته به روی کشور هر مدل گوشی هر مدل وسیله ای که میخواهید از خارج میاید براتون این اوضاع اقتصادی همچنان هست که هست و برای تامین بودجه ارز باید از جیب ملت در بیاره این دلار هارو .ایران بلند شو کارخانه بزن خودت بساز یک کارافرین قوی بیارین روی راس کار شغل ایجاد بشه .این همه معدن داری این همه ذخایر .استفاده ها رووو خودمون باید ببریم نه کشوررر های دیگه از ما دارند استفاده میکنند .ما اگر توی هر صنعت خودمون سازنده باشیم ابر قدرت میشیم

خودشون گفتن چند میلیارد دلار دلار خانگی مردم دارن وقتی حراج سکه و فروش خودرو راه میندازن میخوان از دست مردم درش بیارن البته متاسفانه بعد از عید اگر کسی دلار هم داره باید بده لوبیا و نخود و اجاره خونه و کرایه ماشین و و از بس تورم سنگین تر میشه

نون تو دلالیه و وارداته.تولید باید حمایت بشه که نمیشه.بانکها بزرگترین دشمنان تولید