انتقاد از بازار و توصیه به خروج

پیشنهاد میدید تون رو به چه ارز دیگه ای چنج کنیم که حداقل توی 6 ماه سود دهی داشته باشه ؟

سود بیشتر یعنی ریسک بیشتر،یعنی احتمال ضرر بیشتر.
اگر کم ریسک هستی،همین تون خوبه.اگر پرریسک هستی میجر زیر۱۵سنتی عالیه

سود بیشتر که ما نمیخوایم . تون رو هتفه پیش خریدم 500 دلار الان شده 380 تا
وقتی تون که شبکه اصلیه اینه وضغیتش میجر هم قطعا حرکتی نمیخواد بزنه

ارزای تلگرامی اصلا نرید همه دارن نابود میشن