درخواست کمک و مشاوره

خب الان چیکار کنیم
من روی ۲۶۰خرید زدم الان اگه از این بره پایین تر ضررم خیلی سنگین میشه
بابك جان چیکار کنم

سلام چیزی که نمیگنده رو با ضرر نمیفروشن:heart::hand_with_fingers_splayed:

وقتی تو ضرری باید صبر کنی دیگه
چه سوالیه می‌کنی آخه.
هیچ‌وقت ارزتو با ضرر نفروش

هیچ کار نگه دار تا برگرده

با این افتی که اتریوم کرده ممکنه ترامپ xrpرو جایگزینش کنه تو نشست کاخ سفید هم از ویتالیک بوترین خبری نبود ولی برد بنیانگذار xrpبود،؟

تا یک ماه دو ماه نگه دار

من روی ۳ دلار خریدم:joy::joy::joy:

بفروش رو ۲ و ۱.۶ اضافه کن
پله آخر هم بذار رو یک دلار
دو پله ۲ و ۱.۶ قطعیه
ولی ممکنه به یک نرسه

منم ۳ ورود زدم همدردیم :rofl:

توکه نوشته بودی که از
ریپل بالای۳برابرتوسودهستی!!!
چرااینقده دروغ میگی؟؟