اگر قرار به جنگ باشه شک نکنید صعودیه همون طوری که تکنیکال هم همینو می گه . ترامپ پول جنگ رو از خزانه نمی ده از کریپتو در میاره . حواستون به آلت سیزن باشه
نشون دادی از شپش هم کمتری![]()
![]()
فقط ترامپ میفهمه بقیه ■■■ اند،یه چیزی شنیدید چپ و راست میایید میگید.تا بازار طلا رنج یا نزول نداشته باشه صعود اساسی نداریم اونی که دانش بالای مالی داره پول پارو میکنه به من و شما هم نمیگه نیازی هم به این قمارخونه نداره،میره سراغ فارکس که خیلی مطمئن تر و با گردش مالی هزار برابر کریپتو.اینجا برای ما مبتدی هاست که دلخوشی و آرزو و رویای بافی هامون از بین نره …
خیلی ریزش داره اخه نه ازماه قبل تا ۹۵رفت بیت اما اللن بین ۸۵تا ۸۲ حتی ۷۲ هم در حال تغییر بدبخت میشیم اینطوری من هر چی سرمایه داشتم ریختم به پای بیت![]()
![]()