رفتار ارزها و الگوی خرید و فروش

چرا خودتونو اذیت میکنید، رفتار و الگوی این ارز مشخص هست، هر وقت الگوی صعودی میبنده ی پامپ قیمتی میکنه نگهنا و امثال ایلان ماسکا خالی میکنن و دوباره تو کف خرید میزنن و چندماه بعد دوباره همین رفتار تکرار میشه، با حجم توکنای این میم کوین و بزرگ شدن مارکت کریپتو انتظار شیبا شدن رو از این میم کوین نداشته باشید. هر وقت سود کردید ردش کنید بره و وارد ارزانی دگ بشید دوباره تو کف همون الگو خرید کنید. من سری آخر دیشب رو 23 خریده بودم و امروز 41 فروختم. رو هیچ ارزی تعصب نداشته باشید. این از ما گفتن، حالا هرکی خودش مختار و صاحب اختیار مالش

کمتر گوه مفت بخور گمشو

تو همون بی وجودی هستی که توی کف ترین نقطه این ارز خیلیارو ترسوندی و پیاده شون کردی..
امثال تو و جد و آبادت تو قیمت این ارز تاثیری نداری
ولی باعث میشی خیلی از هموطنامون ضرر کنند
خدا ازت نگذره …
دوستان سابقه پیامهای این ت و ل ه رو نگاه کنید متوجه میشید