کسی تحلیلی نداره ۵۰ درصد سرمایه رو گذاشتم رو این ارز اینم اینهمه ریزش کرده
میشه یه تحلیلی بزارید لطفا ![]()
خیلی خوب کاری کردی این ارز حرکت میکنه اونم چ حرکتی تو ریزشا بازم اضافه کن
نگران نباش نفروشی میره بالا نترس وصبر داشته باش
کسی تحلیلی نداره ۵۰ درصد سرمایه رو گذاشتم رو این ارز اینم اینهمه ریزش کرده
میشه یه تحلیلی بزارید لطفا ![]()
خیلی خوب کاری کردی این ارز حرکت میکنه اونم چ حرکتی تو ریزشا بازم اضافه کن
نگران نباش نفروشی میره بالا نترس وصبر داشته باش