نکات مهم برای تازه‌کاران و ناشی‌ها

این کلمات رو تو هر کامنتی دیدید بدونید طرف ناشی هست : اماده پرواز _ ریزش در راهه _ کلاهبرداریه _ دستکاری میشه _ من بفروشم میره بالا _ الان بفروشیم یا بخریم _ فلان کس گفته اینجوری میشه _ از این بازار خارج بشید و… نظیر این کلمات رو دیدید بدونید طرف یه ناشی هست به زودی هم از بازار حذف میشه .

هر وقت ضرر کردید نیایید کامنت هارو بخونید چون بقیه هم انرژی منفی میدن بهتون و حالتون رو بدتر میکنن اگه اسپات کار می‌کنید اصلا نگران نباشید به زودی روند تغییر میکنه ولی فیوچرز کار کردید حتما حد ضرر بزارید فعلا بازار نوسان زیادی داره ترجیحا فیوچرز کار نکنید هم بهتره.

موفق پرسود باشید،

ببخشید شما که به نظر میرسه انسان واردی هستید نظر خودتان چیه ؟ واضح بفرمایید بیت اصلاح می‌کنه تا ۹۰ یا می‌ره بالا تا ۹۹؟

ی دونه اسکل که الان ازش حرف میزد ایشونن

دوست عزیزهیچکس جواب سوال شمارونمیدونه اگرکسی هم جواب شماروبده بااماواگرواحتماله که اینهاهم یعنی درواقع کشک تواین بازارارزخوب بخرفقط صبرکن (باتحقیق)

■■■■■ نباش تو دنیا هیییچ کس نمتونه دقیق بگه چی میشه ، الانم کلا بازار در شرایط نامعلومه شاید از رود ترامپ بترکه و بره بالا حتی تا ۱۸۰ شایدم بریزه و بره تا ۷۵ یا ۵۲
پس فعلا نگاه کن و هیییچ کاری نکن