ای وای، ای وای ،یکی از نهنگ های بزرگ بیت که ایرانی هست و آشنای منم هست گفته میخاد از چند ساعت دیگ همه بیت هاشو بفروشه! من نقد شدم فکر کنم یک قیمت دامپ بشه با فروش ایشون، بعد دامپ باز بخرم، حالا خدا داند چی پیش میاد…سیگنال خرید وفروش نیستااا دوستان، صرفا حدس خودمه
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
بذار هرچقدر میخواد بفروشه منم ایلان ماسکم یجوری میخرم که پامپ کنه پشششششماااای فامیل نهنگتون بریزه، بیا پاییین بابا بیا پایییین
فامیلتون ماهی قرمزم نیست
بی زحمت سم پاشی رو بذارین کنار ونظراتتونو واسه خودت نگه دار
خدااااااا خودت ظهور کن حالا دیگه
حالا یه حرفی زد خوشتون نیومد نخندید…ا
به فامیلت سلام برسون، بهش بگو چند تا نهنگ دنبالت ان، می خوان قیمه قیمه ات کنن
اون چند تا نهنگ فامیل من ان، بهم زنگ زدن گفتن که کسی بفروشه بیتکویناشو، قیمه قیمه اش می کنیم![]()
میشناسمش اسمش مش قلندره داداشه مشهدی پوهروز