توماس موزر، معاون بانک مرکزی سوئیس، در مصاحبه اخیر خود با کوین تلگراف در رابطه با جریان ارزهای دیجیتال ملی، استیبل کوینها و قوانین و مقررات این حوزه صحبت کرد. او عنوان کرد که اگرچه هر استیبل کوین غیرمتمرکزی مانند یواستی (UST) نیست، اما پس از بحران شبکه تِرا قانونگذاران ممکن است مجبور شوند استیبل کوینهای متمرکز را بر استیبل کوینهای غیرمتمرکز ترجیح دهند.
بحث و گفتگوی زیر پیرامون خبر «معاون بانک مرکزی سوئیس: احتمالاً قانونگذاران پس از بحران تِرا، طرفدار استیبل کوینهای متمرکز شوند» شکل گرفته است.