بحث و گفتگو پیرامون «طبق گفته‌های ویتالیک بوترین ۹۰ درصد از فرآیند ادغام تکمیل شده است»

ویتالیک بوترین، یکی از بنیان‌گذاران اتریوم، گفته است که توسعه‌دهندگان اتریوم در حال کار بر ۵ مرحله بلندمدت هستند که هدف آنها بهبود قابلیت‌های کلی شبکه این ارز دیجیتال است. طبق گفته‌های او، اولین مرحله همان ادغام است که ۹۰ درصد از آن به‌طور کامل انجام شده و فقط باید روی شبکه آزمایشی راپستن (Ropsten) آزمایش شود. بوترین گفته است که در اواخر امسال شبکه اتریوم از پروتکل اثبات کار (PoW) به پروتکل اثبات سهام (PoS) تغییر می‌کند و بیشتر آزمایش‌های مربوط به آن انجام شده است. در واقع، او گفته است که فقط اجرای ادغام در شبکه راپستن باقی مانده است که به‌زودی انجام می‌شود.

 


بحث و گفتگوی زیر پیرامون خبر «طبق گفته‌های ویتالیک بوترین ۹۰ درصد از فرآیند ادغام تکمیل شده است» شکل گرفته است.

آخرین تلاش ها برای بقا

پاسخ به بهزاد: درتو بزار عزیزم