بحث و گفتگو پیرامون «دو سناتور آمریکایی به دنبال گرفتن معافیت مالیاتی برای تراکنش‌های زیر ۵۰ دلار ارز دیجیتال هستند»

بنا بر گزارشی که کوین دسک امروز منتشر کرده است، سناتور پاتریک تومی (Patrick Toomey) از پنسیلوانیا و کرستن سینما (Kyrsten Sinema) از آریزونا، لایحه‌ای را به کنگره ارائه کرده‌اند که از گزارش‌کردن تراکنش‌های ارز دیجیتال با ارزش کمتر از ۵۰ دلار توسط مردم جلوگیری می‌کند. این لایحه که «قانون منصفانه مالیات بر پول مجازی» نامیده می‌شود، به آمریکایی‌ها اجازه می‌دهد تا با بهره‌بردن از معافیت مالیاتی در انجام تراکنش‌های شخصی کوچک مانند خرید یک فنجان قهوه، بتوانند از ارزهای دیجیتال به‌عنوان یک روش پرداخت روزمره استفاده کنند.


بحث و گفتگوی زیر پیرامون خبر «دو سناتور آمریکایی به دنبال گرفتن معافیت مالیاتی برای تراکنش‌های زیر ۵۰ دلار ارز دیجیتال هستند» شکل گرفته است.

اخه 50دلار هم پوله تو امریکا؟