ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، اخیراً در توییتی به مایکل سیلور، مدیر عامل مایکرواستراتژی حمله کرده و این بیت کوین ماکسیمالیست برجسته را یک دلقک تمام عیار خوانده است. پیش از این، سیلور در یک گفتوگوی ویدئویی، ادعا کرده بود «اتریوم ذاتاً غیراخلاقی است؛ زیرا به عقیده او اساسیترین قانون اوراق بهادار این است که نباید دروغ گفت، تقلب و یا دزدی کرد». جامعه اتریوم نیز در جواب به سیلور یادآوری کرد که این حامی سرسخت بیت کوین در سال ۲۰۰۰، توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا متهم به کلاهبرداری شده بود.
بحث و گفتگوی زیر پیرامون خبر «ویتالیک بوترین: مایکل سیلور یک دلقک تمامعیار است» شکل گرفته است.