بحث و گفتگو پیرامون «کارشناس فیدلیتی: بازار بیت کوین و اتریوم «غیر قابل نفوذ» شده است»

ژورین تیمر، یکی از مدیران شرکت سرمایه‌گذاری فیدلیتی (Fidelity Investments)، اظهار کرده است که ۲ ارز دیجیتال برتر بازار یعنی بیت کوین و اتریوم غیر قابل نفوذ شده‌اند. او بازار این ۲ ارز دیجیتال را با شرکت اپل و گستردگی نفوذ و تسلط آن در صنعت مقایسه کرده است. او توضیح می‌دهد، هرچه یک شبکه گسترده‌تر شود، ارزش آن نیز به‌صورت تصاعدی‌تری افزایش می‌یابد و در نهایت به یک نقطه آستانه‌ای می‌رسد؛ بدین ترتیب حتی اگر شبکه‌هایی با کارایی بیشتر از بیت کوین و اتریوم ظاهر شوند، این ۲ شبکه به آن نقطه آستانه‌ای رسیده‌اند و آنقدر گسترده هستند که شبکه‌های جدیدتر نمی‌توانند جای آنها را بگیرند.


بحث و گفتگوی زیر پیرامون خبر «کارشناس فیدلیتی: بازار بیت کوین و اتریوم «غیر قابل نفوذ» شده است» شکل گرفته است.

وقتی از اکثریت میشنوید که دیگه بیت کوین کارش تمومه. وقت خریده. حداقل 0.3 بیت کوین بخرید و بیست سال نگهش دارید و هیچوقت نیاز به بیمه و تامین اجتماعی نخواهید داشت. این نظر شخصیه و نصیحت اقتصادی نیست