بحث و گفتگو پیرامون «جاستین سان در پی راه‌حلی برای خروج صرافی ftx از بحران»

جاستین سان، بنیان‌گذار میلیاردر بلاک چین ترون، با انتشار پستی در توییتر اعلام کرده است که در حال کار بر روی راه‌حلی با صرافی FTX برای خروج این صرافی از بحران نقدینگی است. او جزئیات بیشتری در این خصوص ارائه نکرده است. این اظهارنظر جاستین سان در حالی صورت می‌گیرد که مدت‌زمان زیادی از انصراف صرافی بایننس از خرید صرافی FTX نگذشته است. گفتنی است سم بنکمن فرید، مدیرعامل FTX، این پست را بازتوییت کرده است.


بحث و گفتگوی زیر پیرامون خبر «جاستین سان در پی راه‌حلی برای خروج صرافی FTX از بحران» شکل گرفته است.

اتفاقا همینا مارو بدبخت کردن با پول ما میلیاردر شدن از اینا باید ترسید