بحث و گفتگو پیرامون «هکر احتمالی ftx همچنان ۳۳۹میلیون دلار در اختیار دارد»

بر اساس داده‌های پلتفرم آرکام اینتلجنس، هکر مرموز صرافی ورشکسته FTX، همچنان ۳۳۹میلیون دلار سرقت‌شده را در اختیار دارد. به گفته یک متخصص بلاک چین این هکر احتمالاً خودی است. اواخر روز جمعه، به‌شکل مشکوکی بیش از ۶۰۰میلیون دلار از صرافی FTX به سرقت رفت. این حمله پس از آن صورت گرفت که FTX و ۱۳۷ شرکت دیگر سم بنکمن فرید، در همان روز اعلام ورشکستگی کردند. طبق گزارش آرکام، رفتار هکر در بلاک چین نشان می‌دهد که او ترسیده و عجولانه رفتار کرده است.


بحث و گفتگوی زیر پیرامون خبر «هکر احتمالی FTX همچنان ۳۳۹میلیون دلار در اختیار دارد» شکل گرفته است.

همش زیر سر خودشه