یادش بخیر پارسال همین موقع تتر رو ۲۰ سنت خریدم همه میگفتن رشد نمیکنه نخر
ولی الان ۱دلار شده
الان هم میگم تتر ۳دلار میشه البته یه اصلاح کوچیک تا ۸۰ سنت داره ولی تارگت بعدیش ۸دلار هست
توصیه میکنم ۷ سنت رو رد کرد بفروشید تا لیکوئید نشید
تک خوری نمیکنم گفتم شما هم سود کنین
برین حالشو ببرین
من ۱۵ ساله تو این بازارم
مگه بهت نگفتم قرص هاتو سر وقت بخور تا قاطی نکنی
چطور 15 ساله توبازاری نمیدونی استیبل چیه بعدش عزیز من تو هم نمیدونی که دروغ حرف زدن سختیش فقط یه نگاه کردن به چارت کلی هست میشه بگی کجا 80 سنت شده بعدش عزیز من میگی 15 ساله تو این بازارم پیدایش بیت کوین 2009بوده یعنی ارفاق بدی میشه 14 سال بعد شما 15 سال تو بازاری نکنه با سازندگان بیت کوین همکاری میکردی خوب چی نصیبت میشه از این همه چرت و دروغ پسر خوب تو هنوز نمیدونی میشه از ساعت پیدایش یک ارز تا همین لحظه رو با دقت رصد کرد تو توبازار نبودی هیچ تو بازی هم نبودی یه نصیحت بهت میکنم برادرانه این بازار به درد شما و امثال شما نمیخوره این رو دارم جدی میگم عزیزم برادر من همون چندرقازی که اوردی تو این بازار رو هم از دست میدی حالا برو دنبال بازیت
داداش من بجای اینکه کلی چارت و نمودار رو نگاه کنی ۳ یا ۴ صفحه از این پیج رو بخون .
اون موقع می فهمی که کی می دونه و کی نمی دونه و کی تو باغ هست و کی نیست !!!
اینجا صفحه فان هستش و ۹۰ درصد گفته ها فان هستن .
گیج تتر که به دلار هست چرا نمیفهمین
■■■■■■■■■■، شیشه هم انقد توهم نداره، گوگرد کشیدی سر یا جیوه؟