این داستانش چیه ؟ ریزشش خیلی بیشتر از ارزهای دیگه شده ! آیا بعد این بحران بالا میره ؟
یه نفر که وارده یه جواب خوب بده ، ممنون
داداش کلا با مشکل توی استیبل کوینش مواجه شده بعد میگی چرا ریخته؟؟ مشکل اساسی داره الان بنیادی بهم ریخته
سلام. stable کوینش کرش کرده.
تا ۵ دلار میاد پایین بعد از اون هم باید صبر کرد ببینیم طرفدار داره حمایت داره بره بالا بعد خرید کنیم و گرنه چاره ای جز صبر نیست
سلام. استیبل کوینش کرش کرده
لونا را قربانی کردن .چون قویترین ارز بازار بودش
مشکل از ust اس که استیبل کوین لوناست.اون خرابکاری کرده و ظاهرا ارزشش ثابت نمونده واین باعث ریزش لونا شده
قویترین ارز که شیبای ، بد به شیبا میگن شت کوین ،اونایی که میگن ما استادیم کجان؟لونا که جزو سبد کم ریسک بود