سلام
خیلی از ارزهایی که تو صعود قبلی بیت کوین از ناحیه ۲۸۸۰۰ تا کانال ۶۹ سیر صعود انفجاری داشتن امثال لونا ، فانتوم ، سولانا ، سند ، مانا ، اکسی ، ویوز و چند تا ارز با حجم مارکت بالا که تو این یکسال گذشته سروری میکردن الان دارن به فنا میرن.
هر کدوم از اینا دارای حجم مارکت بالا و جزو ارزهای برتر بودن و به همین خاطر بود که ارزهای دیگه مثل دوج ، شیبا ، کاردانو ، بایننس ، اتریوم ، ترون و … نتونستن رشد داشته باشند و غالبا درجا زدن.
من خیلی خوشبینم که حجم مارکت این ارزها به ارزهای مورد نظر و هدف سرازیر بشه.
اقدامات اخیر ایلان ماسک را در نظر بگیرین که قطعا همه اینا کار ایشون و دار و دستش که نهنگ ها هستن میتونه باشه پس بازم منتظر اوج گرفتن ارزهای مد نظرش خواهم موند.
ایلان بارها از بیت اتریوم و دوج حرف زده …رتبه دوج حداقل ۳ خواهد بود…هر لحظه ممکنه با ی توییت بریم دو دلار…احتمال میدم بالا بردن لونا و فانتوم کار ایلان و همدستاش بوده حالا هم دارن خالی میکنن بیان سمت دوج…البته فقط در حد حدسه![]()
واقعا بختیاری خسته نشدی اینهمه حرفای بیهوده؟
شما و اون بهنام که تارگت ۳/۲۲ میدادید تا عید چی شد پس؟؟
این بازار قابل تحلیل نیس دیدید که لونا با اون عظمت که یه زمانی ۳۶ میلیارد دلار حجم مارکتش بود چی شد …
لطفا شماهم بقیه رو بدبخت نکن و تحلیل نده
موافقم. ابان ماه همه اینا چن برابر شدن ولی ارزهایی مث دنت وینک ترون دوج هولو بی تی تی رشدی نداشتن