دوستان به نظرم یه ۶ ماهی نگاه به ارزاتون نندازید تا این ضررها جبران بشه ، چون بغیر از اعصاب خوردی در حال حاضر چیزه دیگه ای نیست ، پر سود باشید .
حتی برای اینکه وسوسه نشید و نرین سراغ تراس والت ، اگر از ۱۲ کلمه بازیابی والت خاطر جمع هستید ، تراس والت رو چند ماه حذف نصب کنید ، اینجوری فقط حرص و جوش خوردن هست ، خدا خودش به همه رحم کنه
سلام
من ۲ بارسوختم
بدجورهم سوختم
حذف نمیکنم که هیچ
به خودم یاددادم علاوه براینکه تا روز موعودنفروشم
بلکه هر ماه چیزی به انواع شت کویین هام اضافه کنم
به امیدخدابلاخره حقم رو میگیرم
شما هم بگیرید