هشدار: مراقب سرمایه خود باشید!

دوستان حواستون باشه خطوط حمایت شکسته که میشه پولبک میزنه فکر نکنین روند صعودی آغاز شده تورو خدا مراقب سرمایه تون باشید من زنگ خطر این روزارو داده بودم کاش صبوری میکردین

تو همونی نیستی که وقتی من روی ۱/۵ دلار میگفتم فانتوم ۵۰ سنتی نزدیکه میگفتی تو تحلیل بلد نیستی و همه رو تشویق میکردی بخرن. حالا اومدی میگی من گفتم. اره تو راست میگی

هههههههههه ایول

اون رامین به فارسی بود. بزن روی پروفایلم نظراتمو بخون قبل عید روی یک دلار گفتم بخرن بعدش گفتم بفروشن و از یک ماه پیشم گفتم بفروشین پروفایلمو چک کن

نظرات منو برو بخون میفهمی من کیم

حالا من قبل اسفند روی یک دلار گفتم خرید بزنن بعدش رفت بالا تا ۱.۶۷ گفتم بفروشن تمام. شما که یک هفته پیش گفتی به مرد خرید بزنن و تا ۵۰ سنت میاد بعد میره بالا چرا نرفت بالا؟