سلام به همگی یه سوال خدایی راهنماییم کنین چهل ملیون سرمایه گذاشتم ارز الان نزدیک ۷ ملیون مونده بنظرتون بزارم بمونه یا بفروشم حداقل باهاش یه دوچرخه برا پسرم بگیرم بنظرتون بازم پایین تر میره
نه بابا چه کاریه صبر کن میره بالا فروشنده بازنده اس تا زمانیکه نفروختی ضررنکردی صبر کن پاداش صبوری رو میگیری انشالله،![]()
![]()
بفروش اگه ازاین پائین تر اومد میتونی بازم بخری اینها همش حرف مفت فروشنده ضرر کرده من ریپل ۲۳ هزار تومان فروختم ضرر کردم اکه میموند حالا خوب بود
خوش بحالت.من ۱۵۰ میلیون داشتم الان شده ۱۲ تومن
کم کم میانگین کم کن همیشه که پایین نمیمونه یه بالا زد سر به سر شدی بفروش
نگه برای یکسال دیگه
نفروش بابا فرض کن این هفت ملیونم نداری
به هفت تومن هیچی نمیدن بهت باز بزار باشه شاید فرجی شد