امید به بازگشت لونا

به نظر من دوباره حوالی یک دلار رو میبینه و میشه اونجا یه پله ورود کرد. ولی ریسک بالاست

این همه ارز که چندصد درصد احتمالا رشد دارن با چوب زدنت مگه که میخوای حتما لونا بخری

کلا ریسکی هست چون توکن میده بیرون فقط

یه دلار ریسکه آنوقت حتما باید بشه پنجاه دلار که از ریسک در بیاد شماها دیگ کی هستین

هیچ ریسکی نداره بهترین فرصت جبران ضرر ورود در1دلار