امشب لغایت تا فردا شب تارگت در راه است،تا ماه آینده بیت کوین به ۷۰ خواهد رسید،همانا خرید کنید تا رستگار شوید.
خرکی حرف نزن 11ماهه می ریزه که یک ماه سقف بزنه ؟
اگر بازار از همینجا برنگرده که به نظرم قطعا باید برگرده ،دیگه اعتماد از این بازار سلب خواهدشدو پولی وارد نخواهد شد.همینطور خواهد ماند تا ضررهاشون جبران که بشه خالی خواهند کرد.آمریکا و بسیاری کشورهای دیگه نیاز به پول تلمبار شدهء این بازار داشتند و دارند به هدفشون می رسند.کما اینکه رسیده اند.بنیاد لونا را ببینید که هیچ سرمایه گذاری ازش حمایت نکرد و سرمایه وارد نکرد.پس هدفشون مشخصه.