تحلیل بازار و هشدار

دوستان بخدا مفت نفروشید مال تونو از دست ندید بازار بر میگرده هر صعودی نزولی داره هر نزولی صعودی داره .
نهنگا موسسه ها کارشون خالی کردن جیب مردمه ارزون ازتون وقتی که فومو گرفتید میخرن گرون دولا پنها باز بهتون میفروشن.مال تونو از دست ندید ما همینجوریش تو جهنم داریم زندگی میکنیم از این بدتر تو باتلاق دست پا نزنید که بیشتر فرو میرید .بخدا بازار بر میگرده فقط کریپتو نریخته که فومو گرفتید ! بزرگترین موسسه ها سهام های برند روز دنیا ریختن .زمستون میره رو سیاهی برای زغاله .ب وقتش باید خارج میشدید حالا که نشدید فدای سرتون .بر میگرده بازار

این دیگه سقوط نیست فاجعه زیست محیطی است