معامله پر سود: سل ۴۰، بستن ۴ دلار!

رو ۴۰ دلار سل زدم روی ۴ دلار بستم الانم دارم میرم یه ماشین معامله کنم پر سود باشید دوستان

برو بنده خدا خودت و با ساتوشی اشتباه گرفتی ساتوشی هم الان تو ضرره

بجز بایننس بقیه صرافیا اتومات قیمتت رو میبندن و نمیزان اینطوری بای یا سل بذاری و سود هنگفت بگیری!
الکی پس رو اعصاب این بچه ها نرو

متاسفم برای شعورت میدونی چرا؟ چون اینجا۹۹ درصد هموطنهات باختن و دلشون خونه و تو میای میگی مم سود کردم برم ماشین بخرم؟ احسنت به شعورت احسنت به فهمت
در همیشه روی یک پاشنه نمیچرخه خدا بدادت برسه روزی که یاد حرف من میوفتی…

دوست عزیز وقتی میبینی اینهمه آدم اینجا متضرر شدن نباید از سود و منفعتت بگی و این بندگان خدارو بچزونی .با افتخار عرض میکنم که دهنتو ببند