درخواست تحلیل برای مال باخته ها

سلام به همه مال باخته ها
من زندگیمو باختم ودارم سکته میزنم
کسی نیست یه تحلیل ویا یه خبر درست داشته باشه ۹۰میلیونم شده ۴ تومن

واقعا ۹۰ ملیون چیه اخه توی ایزان پوله،؟ اکه برات پوله پس بی جا کردی پول به ایت زیادی ریختی یجا

ب درک واصل شد هیچی معلوم نیست

من ۱۵۰ میلیونم شده ۱ میلیون تومن. واقعا دو روزه اصن تو این دنیا نیستم

دوست عزیز ناراحت نباش درست میشه.
چارت بیت نگاه کن چندین مرتبه اومده پایین و برگشته
من خودم ۶۰۰ میلیونم الان ۱۵۰ میلیون شده .۴۵۰ میلیون تو ضرر هستم. ولی بیخیالم.چون بر میگرده

داداش ۴۳۰۰ دلارت که نشده ۲۰۰ دلار شل کن ریلکس باش

منم دیشب به مبلغ 35 تومن روی 2.28 دلار خریدم . شده یک دهم. فقط باید امیدوار باشیم که توسط تیمش درست بشه. هم ایرانیها هم خارجیها مبلغ بالا داشتند .من مطمئن هستم بر میگرده

دوست گرامی بنده هم در اهرم بیگ وان 72میلیون کل موجودیم بود. همه ی موجودیم اونم از 4تا صرافی. الان شده 2800تومن. آره 2هزار و هشتصد تومن. تو اهرم 5 نابود شد پولم. همین الان بخواد برگرده و به پولم برم. باید 50هزار برابر رشد کنه تا من به پولم برسم. تایید کن آدمین